PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za friko ??

  • 1. Data: 2003-03-17 20:08:59
    Temat: praca za friko ??
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    witam.... sluchajcie mam problem.....
    ostatnio dorwalem prace... ucieszylem sie bo w sumie ciezko jest
    a studjuje wiec kazdy grosz sie przyda....
    gosc obiecal umowe na 3 miech... na okres probny
    wiec pracowalem sobie spokojnie 2 tygodnie bez umowy bo ktos z kadr byl
    chory
    i niemogli mi umowy wypisac....

    ale gdy przyszlo juz co do czego.... to gosc mi zaproponowal prace na
    umowe-zlecenie i 560 pln do lapy na co sie nie zgodzilem

    i co mam teraz robic ??? kasy zadnej nie otrzymalem za te 2 tygodnie....
    kurde niewiem czy cokolwiek da sie w tej kwestii poradzic....

    czekam na wasze opinie

    Marcin.

  • 2. Data: 2003-03-17 22:05:28
    Temat: Re: praca za friko ??
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Marcin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Marcin.
    >
    > Zależało Ci na pieniądzach czy na umowie bo jak sam pisałeś zależało Ci na
    zarobieniu paru zł.Uważasz że 560zł.przy tak dużym bezrobociu to mało lepiej
    tyle niż 0.
    A jeśli chodzi o umowę to w czym problem teraz wiele zakładów zawiera
    umowe-zlecenia.Mogłeś pracować na razie tak jak Ci zaproponował(bo na czym
    Ci narazie zależy?tak naprawdę? )

  • 3. Data: 2003-03-17 22:07:53
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

> [...]
    > A jeśli chodzi o umowę to w czym problem teraz wiele zakładów zawiera
    > umowe-zlecenia.Mogłeś pracować na razie tak jak Ci zaproponował(bo na czym

    Mialem w tym samym czasie cos innego na oku za lepsze pieniadz.... w sumie
    juz pracuje gdzie indziej i sie tak zastanawiam czy jest mozliwosc
    wyciagniecia tej kasy za 2 przepracowane uczciwie tygodnie. w sumie w polsce
    niema nic za darmo i nie wydaje mi sie zeby ktos z was chcial popracowac
    sobie za free przez 10 dni od tak sobie.

    pzdr
    Marcin

  • 4. Data: 2003-03-18 07:37:54
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > Mialem w tym samym czasie cos innego na oku za lepsze pieniadz.... w sumie
    > juz pracuje gdzie indziej i sie tak zastanawiam czy jest mozliwosc
    > wyciagniecia tej kasy za 2 przepracowane uczciwie tygodnie.

    Na twoim miejscu zasięgnąłbym opinii w PIP-ie.

    pzdr.
    SławekM

  • 5. Data: 2003-03-20 14:37:33
    Od: "Jony" <j...@j...pl>

> [...]
    > A jeśli chodzi o umowę to w czym problem teraz wiele zakładów zawiera
    > umowe-zlecenia.Mogłeś pracować na razie tak jak Ci zaproponował(bo na czym

    Panie kolego - nie doradzaj tak bez sensu, nie o to chodzilo koledze ktory
    sie pytal.
    Co to za zdanie "Uważasz że 560zł.przy tak dużym bezrobociu to mało lepiej
    tyle niż 0".
    Umowa powinna byc, i pieniadze za przepracowany czas tez, a to ze pracodawca
    okazal sie takim swinia to juz inna sprawa, a to ze kolega dal sie namowic
    na prace bez umowy, to tez glupio postapil.
    Ale niestety tak w tej polsce jest, ze przez ten glupi rzad, kazdy orze jak
    morze.

    Pozdrawiam
    Jony