PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca we własnym domu z wykorzystaniem komputera i internetu

  • 1. Data: 2009-06-23 01:46:15
    Temat: praca we własnym domu z wykorzystaniem komputera i internetu
    Od: Karolina Gaj <k...@g...com>

    Co sądzicie o pracy w domu takiej jak obsługiwanie e-mail? Jeśli nie
    jesteście do niej przekonani piszczcie na email: t...@g...com
    Dostaniecie materiały, które powinny was przekonać że czasami warto
    spróbować bez żadnego ryzyka. Jedynie można tylko zyskać:)

  • 2. Data: 2009-06-23 04:41:22
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Karolina Gaj pisze:
    > Co sądzicie o pracy w domu takiej jak obsługiwanie e-mail?

    Hasło dla googla na dziś: "kup pan raport"

    Można zyskać wizytę prokuratora.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-06-24 09:08:53
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Dostaniecie materiały, które powinny was przekonać że czasami warto
    > spróbować bez żadnego ryzyka. Jedynie można tylko zyskać:)

    A ja chcę umówić się na rozmowę, na spotkanie osobiste, podaj adres siedziby
    firmy.

  • 4. Data: 2009-06-25 19:36:25
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Karolina Gaj napisał(a):

    > Co sądzicie o pracy w domu takiej jak obsługiwanie e-mail? Jeśli nie
    > jesteście do niej przekonani piszczcie na email: t...@g...com
    > Dostaniecie materiały, które powinny was przekonać

    to się w końcu pytasz czy wiesz?

    Ja np sadzę że obsługiwać to można tokarkę.

    --
    mariusz