PracaGrupypl.praca.dyskusje › premia

  • 1. Data: 2009-06-22 17:33:11
    Temat: premia
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Pracodawca nie wypłacił mi premii za miesiąc maj. Dnia 6 czerwca została
    rozwiązana umowa o pracę z daną firmą na moje życzenie. Czy mam się od
    razu udać do PIP , czy oczekiwać wyjaśnień od firmy?

  • 2. Data: 2009-06-22 17:38:55
    Temat: Re: premia
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-22, nazgul <x...@w...pl> wrote:
    > Pracodawca nie wypłacił mi premii za miesiąc maj. Dnia 6 czerwca została
    > rozwiązana umowa o pracę z daną firmą na moje życzenie. Czy mam się od
    > razu udać do PIP , czy oczekiwać wyjaśnień od firmy?

    A to premia uznaniowa, regulaminowa, czy jaka?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-06-22 18:00:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uvxsdlyq0xs4p6@gejtwajek.echostar.pl nazgul
    <x...@w...pl> pisze:

    > Pracodawca nie wypłacił mi premii za miesiąc maj. Dnia 6 czerwca została
    > rozwiązana umowa o pracę z daną firmą na moje życzenie.
    > Czy mam się od razu udać do PIP , czy oczekiwać wyjaśnień od firmy?
    Rozwiązanie umowy o pracę nie ma bezpośredniego związku z treścią umowy o
    pracę i regulaminem wynagradzania, które to dokumenty z pewnością uważnie i
    ze zrozumieniem przeczytałeś.
    Jaka jest zatem podstawa wypłacania premii?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-06-22 19:01:01
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Mon, 22 Jun 2009 19:33:11 +0200, nazgul <x...@w...pl>
    zakodowal:

    >Pracodawca nie wypłacił mi premii za miesiąc maj.

    A miał obowiązek?

    > Dnia 6 czerwca została
    >rozwiązana umowa o pracę z daną firmą na moje życzenie.

    W jakim trybie?

    > Czy mam się od
    >razu udać do PIP , czy oczekiwać wyjaśnień od firmy?

    Jakich wyjaśnień? Od firmy możesz oczekiwać świadectwa pracy. I
    praktycznie niczego więcej.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2009-06-23 10:03:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 23 Jun 2009 08:04:48 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> zakodowal:

    >Jak nie - a druk podatkowy? :))

    No tak. Jeszcze PIT. Ale to dopiero w przyszłym roku, jeżeli się nie
    zażąda (od tego roku zmieniło się).