PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy umieszczać w CV informacje o aktualnej pracy?

  • 1. Data: 2009-06-22 13:01:32
    Temat: Czy umieszczać w CV informacje o aktualnej pracy?
    Od: " " <1...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    obecnie pracuję, jednak znalazłem ofertę innej prawdopodobnie lepszej pracy.
    Firma ogłoszeniowa to duży koncern i chyba oferują lepsze warunki niż mój
    obecny pracodawca.Dlatego chciałbym wysłać im dokumenty aplikacyjne. Co
    istotne dla sensu mojego pytania, to fakt, że umiejętności, których poszukuje
    ogłoszeniodawca u kandydatów nabyłem w tej aktualnej pracy, dlatego stanowi to
    istotny element mojego CV pod tego konkretnego ogłoszeniodawcę. I zastanawiam
    się, czy napisać, że aktualnie pracuję i podać nazwę firmy. Nie chciałbym,
    żeby mój obecny pracodawca dowiedział się, że poszukuje innej pracy. Co
    zrobić? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-22 16:42:39
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    1...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > żeby mój obecny pracodawca dowiedział się, że poszukuje innej pracy.
    > Co zrobić? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Moj obecny (duzy) pracodawca w ankiecie personalnej dla kandydatow
    umiescil pytanie: "czy wyrazasz zgode na kontakt z obecnym pracodawca
    przed podjeciem decyzji o zatrudnieniu?". Dyskrecja to powinna byc dosc
    podstawowa cecha w dzialach HR i nie powinienes miec powodow do obaw, z
    drugiej strony rozne kwiatki sie zdarzaja. Spojrz na to z innej jeszcze
    strony - taki kontakt moze miec zbawienny wplyw na Twoje wynagrodzenia
    u obecnego pracodawcy :)

    Wieslaw

  • 3. Data: 2009-06-22 16:59:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1nvbc$7ff$1@inews.gazeta.pl
    1...@N...gazeta.pl <1...@N...gazeta.pl> pisze:

    > zastanawiam się, czy napisać, że
    > aktualnie pracuję i podać nazwę firmy.
    Po co?

    > Nie chciałbym, żeby mój obecny
    > pracodawca dowiedział się, że poszukuje innej pracy. Co zrobić?
    Sam sobie przecież odpowiedziałeś - nie chcesz, żeby się dowiedział.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-06-22 17:14:11
    Od: r...@m...com

> [...]
    > żeby mój obecny pracodawca dowiedział się, że poszukuje innej pracy. Co
    > zrobić? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Napisz że posiadasz owo wymagane doświadczenie, podaj wymiar stażu,
    ale nie podawaj nazwy firmy ani danych kontaktowych.

  • 5. Data: 2009-06-22 18:32:59
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 22-06-2009 o 15:01:32 <1...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > żeby mój obecny pracodawca dowiedział się, że poszukuje innej pracy. Co
    > zrobić? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Na Twoim miejscu bym napisał. Przy czy przygotuj sobie odpowiedź na
    pytanie: Dlaczego chce Pan zmienić pracę.
    Weź pod uwagę że przyszły pracodawca wyobrazi sobie sytuację że u niego
    pracujesz i że będą Tobą kierować takie same zachcianki/pokusy co do
    zmiany pracy jak teraz.
    Jemu zależy, że jak Cię przyjmie i wyszkoli to u niego zostaniesz, a nie
    będziesz się rozglądał za inną pracą.

    --
    Scowron