PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 1. Data: 2009-06-22 13:50:29
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: r...@m...com

    > No i? Jeśli pracodawca potrzebuje kogoś z doświadczeniem, to takiego
    > szuka, jeśli , bez - to tez szuka odpowiedniego...

    Problem polega na braku ogłoszeń o pracę w których pracodawcy nie wymagają
    doświadczenia, a fakt ze kiedyś pracodawcy nie wymagali powoduje że pracę mają
    szansę dostać ludzie którzy zdobyli doświadczenie w poprzednich latach, bo
    obecnie nie ma na to szans.

  • 2. Data: 2009-06-22 13:57:04
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Problem polega na braku ogłoszeń o pracę w których pracodawcy nie wymagają
    > doświadczenia, a fakt ze kiedyś pracodawcy nie wymagali

    To dlaczego nie wykorzystałeś swojej szansy właśnie "kiedyś"?

    E.

  • 3. Data: 2009-06-22 14:00:45
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > To dlaczego nie wykorzystałeś swojej szansy właśnie "kiedyś"?

    Bo było to przed ukończeniem szkoły i przed osiągnięciem wieku 18 lat.