PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w warszawie za ile?

  • 41. Data: 2011-12-11 17:35:19
    Temat: Re: praca w warszawie za ile?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "nowy" <k...@o...pl> wrote in message
    news:4edcfd80$0$8440$65785112@news.neostrada.pl...
    > za ile mniej więcej opłaca się praca w warszawie tak żeby nie dopłacać z
    > własnej kieszeni?
    > wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i
    > zupełnie nie mam pojęcia czy warto
    Nie warto

  • 42. Data: 2011-12-16 20:05:12
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Piotr" <...@...com> napisał w wiadomości
    > To zależy ile zarabiasz obecnie.
    > Jeśli te 2kzł zarabiasz tygodniowo, "na rękę", to można spokojnie acz
    > skromnie żyć.

    http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa/warszawiak-zara
    bia-4483-z_173809.html
    srednia pensja w wawie to 4,5k brutto - trochę daleko do 8k netto.
    ile wg ciebie jest "dostatnio" w takim razie?

  • 43. Data: 2011-12-18 20:19:42
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Jeśli nie dostałeś mieszkania w prezencie od państwa to musisz sobie je
    > kupić/wynająć. Dla rodziny 2+1 wygodne mieszkanie to min. 80m2. Takie
    > mieszkanie w Wawie w dobrej lokalizacji to koszt ok. 4-5tys zł/miesiąc.
    > Można też wynająć 20m2 z 1tys zł w domu opanowanym przez meneli.
    > Zostaje Ci np. 1tys zł na rachunki + życie. Wegetacja w koszmarnych
    > warunkach.

    nie wszyscy zarabiają tyle co ty...
    az sie boje spytac jakie mieszkanie rekomendujesz dla rodziny 2+2 lub
    (OMG!!!) 2+3.
    jakbym słyszał naganiaczy z agencji nierucgomosci

  • 44. Data: 2011-12-23 12:11:36
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    nowy wrote:

    > za ile mniej więcej opłaca się praca w warszawie tak żeby nie dopłacać z
    > własnej kieszeni?
    > wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i
    > zupełnie nie mam pojęcia czy warto

    Spokojnie wyżyjesz w Warszawie za 2 tysiące i jeszcze odłożysz na
    oszczędności.

    Nie przejmuj się tymi, co gadają, że bez czterech pokoi w Centrum i
    garażu podziemnego, to nie ma sensu żyć.

    Jednak pracując za 2 tysie miesięcznie to będziesz mieszkał w pokoju, a
    nie w samodzielnym mieszkaniu. Np. wynajmiesz na spółkę czteropokojowe
    mieszkanie z trzema innymi osobami. Dojazdy raczej na bilecie kwartalnym
    komunikacji miejskiej, niż samochodem. Ew. latem rower. I w takim
    układzie, jeżeli nie będziesz szlajał się po restauracjach i kasynach,
    to z dwóch tysięcy, jeszcze 200 zł miesięcznie odłożysz na przyszłość.

  • 45. Data: 2011-12-23 12:21:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-23, Poldek <n...@g...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > układzie, jeżeli nie będziesz szlajał się po restauracjach i kasynach,
    > to z dwóch tysięcy, jeszcze 200 zł miesięcznie odłożysz na przyszłość.

    I takie warunki życiowe to jest cyt. "spokojnie"?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 46. Data: 2011-12-23 14:14:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-23 12:21:30 +0000, Wojciech Bancer <p...@p...pl> said:

    > I takie warunki życiowe to jest cyt. "spokojnie"?

    Jeśli tak to zdefiniuje.
    Autor pytania nie napisał definicji, więc każdy ma prawo interpetować
    po swojemu.

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2011-12-23 14:45:27
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-12-23 13:11, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Jednak pracując za 2 tysie miesięcznie to będziesz mieszkał w pokoju, a
    > nie w samodzielnym mieszkaniu. Np. wynajmiesz na spółkę czteropokojowe
    Można jeszcze bardziej zejść z kosztów i mieszkać na dworcu. Odłożysz na
    przyszłość 400zł. Mieszkasz nie z 3 osobami a z cała furą :)

  • 48. Data: 2011-12-23 16:26:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-23, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jeśli tak to zdefiniuje.
    > Autor pytania nie napisał definicji, więc każdy ma prawo interpetować
    > po swojemu.

    Życie po studencku i na poziomie minimum socjalnego [1] to jest spokojnie?
    Życie bez żadnych przyjemności, by sobie odłożyć 200 zł to jest spokojnie?
    To kiedy jest niespokojnie?

    [1] Przypominam, że mówimy o stolicy gdzie są relatywnie wyższe koszty
    życia

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 49. Data: 2011-12-23 17:46:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-23 16:26:58 +0000, Wojciech Bancer <p...@p...pl> said:

    > Życie po studencku i na poziomie minimum socjalnego [1] to jest spokojnie?

    No właśnie to zależy od definicji - a takiej ustawowo nie ma. :-)
    Ktoś np, wyrywający się z zadupia niemożności może być może spokojnie
    przeżyć i jeszcze mu pieniądze zostaną, ktoś może dostać 200 dolarów i
    stwierdzić, że dający chyba ocecha..., bo to ledwo na waciki wystarczy.
    ;-)

    > Życie bez żadnych przyjemności, by sobie odłożyć 200 zł to jest spokojnie?
    > To kiedy jest niespokojnie?

    Gdy nic nie zostaje?
    No i komu? 60-latkowi? 40-latkowi? 19-latkowi?
    Z zawodem? Z wiedzą? Z umiejętnościami? Bez?

    Za mało danych na wejściu - więc zostaje tylko zgadywanie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2011-12-30 21:30:20
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Można jeszcze bardziej zejść z kosztów i mieszkać na dworcu. Odłożysz na
    > przyszłość 400zł. Mieszkasz nie z 3 osobami a z cała furą :)

    zapomniales dopisac, ze moze jeszcze dawac d..py za pieniadze