PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w wakacje dla studenta

  • 1. Data: 2002-02-18 12:39:57
    Temat: praca w wakacje dla studenta
    Od: "Weronika Rudnicka" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl>

    Znalazlem w gazecie oloszenie " Kierowcow z paszportem " i na na komorke
    zadzwonilem a tam odezwala sie automatyczna sekretarka ze zainteresowane
    osoby bla bla bla ... pod nr tel 0-70-18-......... i tak sie patrze na ten
    nr i mysle 0-700 to to niby nie jest ale jak na kierunkowy to tysz jakis
    dziwny zadzwonilem do informacji i okazalo sie ze moje podejzenia byly
    sluszne 0-701 i 0-700 to to samo.

  • 2. Data: 2002-02-18 12:48:07
    Temat: Re: praca w wakacje dla studenta
    Od: "wojtek lisowski" <l...@p...onet.pl>

    zalozmy ze ktos (nauczyciel) jest zatrudniony w dwoch szkolach 1 etat +
    1/2 etatu, czy pensja w szkole w ktorej pracuje na pol etatu rowniez
    powinna byc obciazona wszystkimi ZUSami, podatkami itp. ?

  • 3. Data: 2002-02-18 17:15:17
    Od: "pawel chalacis" <r...@o...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 14:16:53 +0000 (UTC), s...@s...eu.org
    (=?iso-8859-2?Q?Micha=B3_J=EAczalik?=) wrote:

    [ciach...]
    > interesuje mnie, jak się na
    >czymś takim pracuje, nawet nie chodzi o warunki finansowe, ale o atmosferę.
    >Wiele razy to pytanie już padło, ale odpowiedzi jeszcze tu nie widziałem.
    >Jak na razie platformy kojarzą mi się z przeszkodami, które trzeba
    >omijać szerokim łukiem podczas żeglowania...
    Wiesc gminna niesie ze jest ciezko, oczy dookola glowy i jeszcze para
    w d... Czemu ? Bo :
    Niebezpieczenstwo polega na operowaniu klikutonowymi rurami, dziwgami
    i to niewielkiej odleglosci od wlasnego nosa, upadek ze 50-100 m do
    morza raczej na pewno konczy sie smiercia w najlepszym razie kalectwem
    itd. To sa zagrozenia w pracy. A dodatkowo zagrozenia natury
    spolecznej otoz na platformach pracuje podobnoz zbieranina z calego
    swiata i nietrudno dostac nozem pod pache albo zostac wyrzuconym do
    tegoz morza polnocnego (4 min i po sprawie)

    Ogolnie wg moich wiadomosci pracowac tam ida jedynie desperaci

    Pzdr
    Limfo

  • 4. Data: 2002-02-18 21:12:19
    Od: "Weronika Rudnicka" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl>

    > czy aby napewno?
    Na pewno - sztampowe cv i zupełnie nieciekawy lm. Niestety, ale to jest
    pierwsze kryterium oceny pracownika.
    Dlatego ta pani nie dostaje odpowiedzi, bo nie jest w stanie pracodawcy
    niczym zainteresować.

    > brrrrrrrr
    Nie brrrrr, tylko sytuacja na rynku. W końcu muszę wydawać na pracowników
    moje pieniądze. Jaki mam interes w wydawaniu pieniędzy na osobę bez
    doświadczenia, tylko z wiedzą czysto ze studiów, a więc wiedzą dość płytką,
    skoro za te same pieniądze mam kilkudziesięciu potencjalnych pracowników po
    różnych szkoleniach, obytych z rynkiem pracy, bo będących w wirze pracy? Jak
    widzisz żadnych. ! A na eksperyment po prostu szkoda mi pieniędzy. I przez
    najbliższe lata tak po prostu będzie.