PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w salonie samochodowym

  • 1. Data: 2005-05-24 10:38:24
    Temat: praca w salonie samochodowym
    Od: "Andrzej" <...@...x>

    mam pytanko...co sadzicie o zarobkach na stanowisku specjalisty ds.
    sprzedazy w salonie samochodowym? Jakiej kasy mozna sie spodziewac bez
    zadnego doswiadczenia? Czy sa na tym stanowisku moze jakies prowizje, premie
    itp?
    a tak w ogole to trudno otrzymac taka prace jezeli sie nie ma zadnego
    doswiadczenia?

    Dzieki z gory za odpowiedz i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-24 17:37:29
    Temat: Re: praca w salonie samochodowym
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Andrzej napisał(a):

> [...]
    > zadnego doswiadczenia? Czy sa na tym stanowisku moze jakies prowizje, premie

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze w wyniku masowego sciagania
    do naszego kraju gratów z Rzeszy, sprzedaz u nas spadła na łeb na szyję.
    Ful rispekt dla obecnych sprzedawców samochodów w salonach, pewnie nie
    śpią ze stresu...
    Jestes pewien ze chcesz isc w te strone?

    --

    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 3. Data: 2005-05-27 13:52:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 May 2005 12:38:24 +0200, "Andrzej" <...@...x> wrote:

> [...]
    >zadnego doswiadczenia? Czy sa na tym stanowisku moze jakies prowizje, premie
    w Szczecinie w jednym z salonow ~2000 brutto. Umowa o prace na pelen
    etat, w rzeczywistosci wieksza liczba godzin pracy (za ktore
    dodatkowego wynagrodzenia nie ma!). Jesli chodzi o prowizje to na
    pewno od sprzedazy uslug powiazanych tj finansowania (kredyty,
    leasing) ale to wynika z uzgodnien sprzedawcy z przedstawicielem
    finansujacego.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-05-27 13:53:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 May 2005 12:38:24 +0200, "Andrzej" <...@...x> wrote:

    >mam pytanko...co sadzicie o zarobkach na stanowisku specjalisty ds.
    >sprzedazy w salonie samochodowym? Jakiej kasy mozna sie spodziewac bez
    Przepraszam nie dopisalem - w niektorych salonach mozesz liczyc na
    samochod sluzbowy - z jazdy testowej :) ale w innych jest zabronione
    pozyczanie tych aut :)

    WAM