1. Data: 2005-10-26 16:24:26
Temat:Czy był ktoś na rozmowie kwalfikacyjnej w SONOCO Łódź?
Od:"Paszczak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie.
Ciekaw jestem jak taka rozmowa przebiega, na co sie trzeba przygotować.
Firma duża i poważna, wydaje sie rozwojowa.
Ogłoszenia dawali bez posrednictwa agencji.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdr...
Paszczak

2. Data: 2005-10-27 13:48:55
Od:Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-10-2005 o 16:47:24 <a...@n...pl> napisał:

> Firma jest faktycznie poważna. Widać to zresztą po ogłoszeniach jakie
> dają.
> Zastanowiło mnie to już jakiś czas temu - kogo dziś stać na to, żeby
> przez
> wiele tygodni inwestować w całostronicowe ogłoszenia przez wiele tygodni
> na
> stanowisko... mechanika!

Po to, by ktoś uznał firmę za faktycznie powazną?

--
Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie. I coraz głupszej treści.
http://tolep.blogsome.com

3. Data: 2005-10-27 14:47:24
Od:<a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paszczak" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1281.000001fa.435fadb9@newsgate.onet.pl...
> [...]

wiele tygodni inwestować w całostronicowe ogłoszenia przez wiele tygodni na
To dobrze wróży że chcą mieć bardzo dobrą kadrę na wszystkich szczeblach.

Asia

P.S. Jak się przygotować niestety nie wiem, ale życzę powodzenia!!!
Pamiętam Pana z któregoś z dawnych maili...
Cieszę się więc że coś drga i że mam Pan spotkania i że się Pan nie poddaje.
Tak trzymać!!!

4. Data: 2005-10-27 15:23:13
Od:perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Płókarz napisał(a):

> Po to, by ktoś uznał firmę za faktycznie powazną?

To sie nazywa Social Engineering :)

--
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::

5. Data: 2005-10-27 20:05:17
Od:"Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perszing" <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> napisał w
wiadomości news:djqrcl$g8d$1@news.onet.pl...

> To sie nazywa Social Engineering :)

SE to akurat cos zupelnie innego. Reklamowanie sie posrednio poprzez
ogloszenia "dam prace" mozna zaliczyc co najwyzej do PR, jesli nie do
klasycznej reklamy.

I.