PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile w ernst&young?

  • 1. Data: 2005-10-26 15:59:43
    Temat: ile w ernst&young?
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    ile się zarabia? czy warto?
    słyszalem, że niezła nerwówka.

  • 2. Data: 2005-10-26 16:01:49
    Temat: Re: ile w ernst&young?
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Leon " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:djo95f$r9k$1@inews.gazeta.pl...
    > ile się zarabia? czy warto?

    4k brutto na dzien dobry

    > słyszalem, że niezła nerwówka.

    najpierw przejdz proces rekrutacji ;-)

    pzdr
    Tomek

  • 3. Data: 2005-10-26 16:08:42
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    > najpierw przejdz proces rekrutacji ;-)

    nie, no ja akurat mam robote. mniej płatną niestety. pytalem z ciekawości.

  • 4. Data: 2005-10-26 18:46:38
    Od: "Bartek" <bartoszjan@[NOSPAM]poczta.onet.pl>

    > 4k brutto na dzien dobry

    A na praktykach?

    Pozdrawiam,
    Bartosz Janeczek

  • 5. Data: 2005-10-26 19:02:02
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <bartoszjan@[NOSPAM]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A na praktykach?

    jakos na wiosne E&Y brali udzial w wirtualnych targach pracy i sporo bylo
    tego typu pytan. WTP mialy miejsce na pracuj.pl wiec looknij tam, moze
    zostalo jeszcze jakies archiwum, albo FAQ dotyczacy E&Y.

    pzdr
    Tomek

  • 6. Data: 2005-10-27 08:25:56
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > jakos na wiosne E&Y brali udzial w wirtualnych targach pracy i sporo bylo
    > tego typu pytan. WTP mialy miejsce na pracuj.pl wiec looknij tam, moze
    > zostalo jeszcze jakies archiwum, albo FAQ dotyczacy E&Y.

    Archiwum targów dotyczące E&Y:
    http://targi.pracuj.pl/41088.xml?room_id=11025&firm_
    id=41088
    Jest też zapis chata i forum dyskusyjnego

    --
    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    [Freddie Mercury]

  • 7. Data: 2005-10-28 20:34:54
    Od: "Bartek" <bartoszjan@[NOSPAM]poczta.onet.pl>

> [...]
    > http://targi.pracuj.pl/41088.xml?room_id=11025&firm_
    id=41088
    > Jest też zapis chata i forum dyskusyjnego

    Wielkie dzięki

    Bartek

  • 8. Data: 2005-10-31 22:55:22
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Leon " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ile się zarabia? czy warto?
    > słyszalem, że niezła nerwówka.
    Nerwowka jak wszedzie w konsultingu. Nie jest tak najgorzej jak tylko sie
    nie opierdzielasz. Placa tez niezle bo 4 K + nadgodziny i to na stanowisku
    asystenta (ale w Wawie). Potem sporo wiecej. Ogolnie firme czuc w zyciu.
    Masz duzo szkolen, wyjazdow egzamiow wewnetrznych (mowa o doradztwie
    podatkowym). Weekendy zajete przynajmniej na poczatku. Caly czas sie uczysz
    i to jest troche nerwowe bo to takie studia (jakbys robil 3 kierunki naraz
    :) ). Jednym to odpowiada, innym nie. Konkretna wiedza i doswiadczenie,
    duza znana firma napewno bedzie procentowac w zyciu.

    pzdr.

    Misiek

  • 9. Data: 2009-05-22 07:52:00
    Od: "mateusz_85" <matt.trojanowski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Znajomi , którzy są w Ernscie mówia, ze pracy jest sporo, ale za to duzo, mozna sie
    nauczyć. Po kilku latach pracy, maz zdecydowanie większe doświadczenie niz pracujac w
    FMCG, czy w banku. A do tego zarobki po studziach sa na przyzwoitym poziomie, ok. 5,5
    brutto.

  • 10. Data: 2009-05-22 08:14:37
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "mateusz_85" <matt.trojanowski@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w
    wiadomości news:gv5lj0$b1h$1@z-news.wcss.wroc.pl...
> [...]
    > doświadczenie niz pracujac w FMCG, czy w banku. A do tego zarobki po
    > studziach sa na przyzwoitym poziomie, ok. 5,5 brutto.

    5,5 zł brutto za godzinę...to nieźle jak na początek, he he... :D