PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w programie partnerskim

  • 1. Data: 2007-02-22 12:29:33
    Temat: praca w programie partnerskim
    Od: "magora" <m...@o...pl>

    Witam!

    Mam wiadomość dla osób siedzących w domu - często przed komputerem.
    Program Partnerski ZŁOTYCH MYŚLI to nic innego jak księgarnia E-booków
    ( czyli książki). Możesz - zachęcając innych do kupna najróżniejszych
    pozycji ksiązkowych - zarobić przy okazji parę groszy ( 20% od
    sprzedanej pozycji ). Kiedy pracujesz i czy wogóle pracujesz zależy od
    twojego nastroju. Nie uczestyniczysz bezposrednio w transakcji , ale
    zachęcasz ( konkretne - znajome ci osoby lub na forach dyskusyjnych )-
    wszystkich zainteresowanych poprzez adres odsyłasz do konkretnej
    pozycji ksiązkowej. Jej fragment mogą dostać za darmo , ale żeby
    przeczytac więcej muszą ją sobie kupić.
    NIe namawiasz do złego , a możesz przy okazji pomóc ludziom odszukac
    ksiązki , którą i tak by kupili w zwykłej księgarni.
    Żadnej podpuchy. Jeśli kupią - otzymujesz prowizje , jeśli nie - ty
    też nic nie zarobisz!
    Nie mogę Ci zatem obiecać 2,4,500ani 1000zł miesiecznie. Mnie nie
    udało się jeszcze zarobić DUŻYCH pieniędzy , ale coś tam kapnęło.
    Lepsze to niż " odkupowanie wirtualnych pakietów" lub klikanie w
    banery.
    jesli chcesz zostac pośrednikiem
    kliknij na stronę Złotych myśli i sam poczytaj.

    http://pp.zlotemysli.pl/logopedia.php

  • 2. Data: 2007-02-23 07:31:34
    Temat: Re: praca w programie partnerskim
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: magora [22 Feb 2007 04:29:33 -0800]:

    > jesli chcesz zostac pośrednikiem
    > kliknij na stronę Złotych myśli i sam poczytaj.

    Ależ oczywiście. Już klikam i zgłaszam im, że ich partner
    jest spamerem. Przy odrobinie szczęścia, pozbędziesz się
    konta partnerskiego.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero