PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w pko pb

  • 21. Data: 2005-02-02 15:37:01
    Temat: Re: praca w pko pb
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ctqr4d$35v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A, no to poprawna informacja brzmi nie "tam sa kamery" tylko
    > "bedziesz pracowal z banda chamow". I wtedy faktycznie, warto
    > w miare mozliwosci unikac.

    Racja

  • 22. Data: 2005-02-02 18:56:08
    Od: " " <p...@g...pl>

    zgadzam się z poprzednikiem po przeczytaniu całego wątka miałam
    "nie"przyjemność pracy w Inteligo i wszystko co jest tu napisane to sama prawda
    Zapomniałeś dodać o mobbingu totalnym o mani prześladowczej naczelniczki
    głównej i traktowaniu pracownika jak śmiecia reszta jak w temacie :(
    Nikomu nie radzę tego shitu zaczynać nawet - koszmar.............

  • 23. Data: 2005-02-02 18:56:57
    Od: " " <p...@g...pl>

    ps. najlepsi klienci :) często zaczynali powitanie pracownika słowami: " witam
    was lubelskie k........"

  • 24. Data: 2005-02-02 19:07:17
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

> [...]
    >totalną zwałkę na to stanowisko.
    >
    >Kto chce niech próbuje sił - IMHO to tylko jak wspomniałem strata czasu i
    >zdrowia, bo w zasadzie doświadczenie jako telemarketer może się przydać
    >tylko w innym call centre startując na wyższe stanowiska bądź troszkę w
    >pracy PH - nauczysz się kontrolować nad stresem słuchać ludzi itp - no i
    >szybkiego przyswajania wiedzy
    >Natomiast dla osób, którę nie mają zamiaru pracować potem w tych branżach
    >czyli telemarketingu handlu to raczej tylko kolejna praca, która nic nowego

    Sie nie zgodze. Mam doswiadczenie zdobyte podczas studiow w telemarketingu w 3
    firmach o roznym profilu i bardzo mi to wycwiczylo umiejetnosc wielogodzinnej
    silnej koncentracji, modulacji glosu i odwagi w nawiazywaniu kontaktu i
    przejmowaniu podczas niego roli dominujacej. Kontakty wymagajace tego
    wszystkiego nawiazuje sie nie tylko bedac ph, ale i w jakichkolwiek
    negocjacjach.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2005-02-02 22:07:53
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > no to dobrze ze nie poszedlem na to spotkanie dzisiaj...
    Mam nadzieję, że zadzwoniłeś i uprzedziłeś, że nie przyjdziesz? Nikt
    od nikogo nie może wymagać pracy wbrew woli, ale pewne sprawy świadczą
    o kulturze...