PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w pko pb

  • 11. Data: 2005-02-02 12:36:16
    Temat: Re: praca w pko pb
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl>

    Użytkownik "user" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
    news:ctqgj1$ekh$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    > po tym jak babka zadzwonila do mnie powiedziala ze 1300zl brutto daja:)
    > wychodzi chyba na reke kolo 950-1000zl nie?
    > akutalnie pomagam znajomemu w firmie.. opieka online serwerow.. i dostaje
    > na reke 500zl
    > a pracy mozna powiedziec ze w ogole :)

    na rękę dostajesz dokładnie 914 zł jeśli zamówisz sobie polisę - ubezp
    grupowe w Hestii to wychodzi 874

  • 12. Data: 2005-02-02 12:51:48
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Analyzer wrote:

    > Obrażasz wszystkich konsultantów w tym momencie na call center są osoby po
    > SGH UMCS - średnie wykształcenie tam to 2 % całości
    > Spróbuj sam zobaczysz jak jest łatwo :)

    i co?? uwazasz, ze praca jako konsultant, ktora polega na wyuczeniu sie
    na pamiec oferty banku, jest odpowiednia praca dla osob z wyzszym
    wyksztalceniem, ktore skonczyly SGH albo UMCS?? chyba tylko dla takich,
    ktorych studia nauczyly kucia - w opisanych przez Ciebie zakresie
    obowiazkow, to jest wrecz idealna umiejetnosc - jezeli ktos poszedl
    na studia tylko po to, zeby sie wytresowac w szybkim przyswajaniu
    informacji (czyli kuciu), to moim zdaniem nie mozesz mowic o nim, ze
    jest po SGH albo UMCS;

    adas;

  • 13. Data: 2005-02-02 12:54:02
    Od: user <u...@m...one.pl>

    niezle...
    no to dobrze ze nie poszedlem na to spotkanie dzisiaj...
    trzeba szukac cos innego i w kregu swoich zainteresowan. ale widze ze w
    branzy IT w Lublinie ciezko o prace...

    albert

  • 14. Data: 2005-02-02 13:10:48
    Od: "Witiia" <w...@p...onet.pl>

    > jasne co niezmienia faktu, że w każdej chwili jest podgląd na twoje
    > stanowisko pracy czyli ogólnie czujesz się jak w Big Brother :)

    Zapytam: czy kiedykolwiek ktoś widział aby kierownik patrzył na obraz z tych kamer?

    > dokładnie i nie musisz mnie o tym informować

    więc nie rozumiem czemu robisz awanture z tego powodu?

    > spoko ciekawe jestem jak długo Ty byś pojechał na takim trybie no
    > ale...........

    a skąd wiesz w jakich ja warunkach pracuję?

    > No coments niedługo dojdziemy do tego, że nieźle jest zarabiać 700 zł -
    > jeleni się ceni to fakt

    nie chodzi o to. Ja patrzę ile można zarobić, za to co się umie.

> [...]
    > Kolego aby siąść za słuchawką należy znać i to dobrze całą ofertę banku
    > rozpoczynając od oferty dla szarego obywatela kończąc na ofercie dla MSP i
    > korporacyjnych - do przyswojenia na dzień dobry masz parę segregatorów
    > wiedzy a potem stopniowo dalsze materiały - wszystko kujesz na blachę
    > przyjmuje się tylko osoby, które radzą sobię naprawdę z szybkim
    > przyswajaniem dużej ilości materiału !!! Wyobrażasz sobię potem rozmowę
    > osoby, która jak napisałeś nie ma żadnej wiedzy z maklerem albo właścicielm
    > przeds. który dzwoni i prosi o poradę w sprawie np kredytów z funuszy Unii

    Czyli zgadza się. Przychodzisz z zerową wiedzą - oni Ciebie wszystkiego uczą.
    Jedyne co musisz umieć na początku, to dobrze gadać i być mniej więcej kumaty.

    > Jasne :) patrz jak wyżej

    Patrz jak wyżej :)

    > Obrażasz wszystkich konsultantów w tym momencie na call center są osoby po
    > SGH UMCS - średnie wykształcenie tam to 2 % całości
    > Spróbuj sam zobaczysz jak jest łatwo :)

    Czegoś ja nie rozumiem. To co te osoby robiły na studiach? Na studiach powinny
    siedzieć na takim stanowisku, aby po 2 latach pracy zmienić pracę na lepszą.

    I nie odpowiedziałeś na pytanie: jak to się stało, że już tam nie pracujesz?
    Czyżby trafiło na kogoś, kto był za miękki, kto nie potrafił nauczyć się paru
    segregatorów i teraz odgraża się wszystkim?

    --
    Witiia

  • 15. Data: 2005-02-02 13:36:41
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > i co?? uwazasz, ze praca jako konsultant, ktora polega na wyuczeniu sie
    > na pamiec oferty banku, jest odpowiednia praca dla osob z wyzszym
    > wyksztalceniem, ktore skonczyly SGH albo UMCS??

    oczywiście, że nie jest dlatego napisałem na początku tego wątku, że praca
    ta dla osób z wyższym wykształceniem to nieporozumienie

  • 16. Data: 2005-02-02 13:44:39
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zapytam: czy kiedykolwiek ktoś widział aby kierownik patrzył na obraz z
    > tych kamer?

    wystarczy popytać administratora albo kogoś z działu szkoleń jaki mają ubaw
    oglądając te płyty - oficjalnie nikt do tego się nie przyzna :)

    dokładnie i nie musisz mnie o tym informować

    więc nie rozumiem czemu robisz awanture z tego powodu?

    jaką awanturę człowieku ocknij się napisałem chłopakowi jak tam jest

    spoko ciekawe jestem jak długo Ty byś pojechał na takim trybie no
    ale...........

    a skąd wiesz w jakich ja warunkach pracuję?

    a co mnie to obchodzi - jak sobie pościelesz tak się wyśpisz - jak dla mnie
    możesz robić nawet po 24 na dobę jak lubisz :)

    No coments niedługo dojdziemy do tego, że nieźle jest zarabiać 700 zł -
    jeleni się ceni to fakt

    nie chodzi o to. Ja patrzę ile można zarobić, za to co się umie.

    no biorąc pod uwagę niektórych ludzi z Lublina to chyba to idzie w odwrotnym
    kierunku :) - patrz >urząd wojewódzki marszałkowski i np MPWiK :)

> [...]
    > uczą.
    > Jedyne co musisz umieć na początku, to dobrze gadać i być mniej więcej

    jeżleli jesteś po ekonomii albo po bankowości to nie wyobrażam sobię jak
    można przyjść z zerową wiedzą :)

> [...]

    powinny
    > siedzieć na takim stanowisku, aby po 2 latach pracy zmienić pracę na

    i tak w większości robią jak pisałem rotacja jest olbrzymia :)

[...]

    nie muszę odpowiadać na to pytanie :) a każdy kto się stamtąd wyniósł tylko
    na tym zyskał
    nikomu się nie odgrażam więc nie dorabiaj polityki i nie wsadzaj komuś w
    usta tego czego nie napisał
    segregatory to mały pryszcz zresztą jeżeli się ich ktoś nie nauczy nie
    przejdzie dalej to oczywiste
    miałem okazję pracować tam ładnyyyyyych parę miesięcy i starczy - nigdy
    więcej !!!!

  • 17. Data: 2005-02-02 13:51:09
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Analyzer [Wed, 2 Feb 2005 14:44:39 +0100]:

    > wystarczy popytać administratora albo kogoś z działu szkoleń
    > jaki mają ubaw oglądając te płyty

    E, to co Wy tam robicie na tych swoich stanowiskach? Przez
    miesiac pracowalam dla banku, tez kamery mialam ciagle nad
    lbem bo tak wygladal system monitoringu i tyle i jakos nie
    pamietam zebysmy tam robili cos, co wzbudzaloby powszechna
    radosc i zabawe...

    No dobra, pare wybrykow bylo ;) ale akurat takich z ktorych
    faktycznie nalezalo sie smiac jesli mialo sie szczatkowe
    poczucie humoru... ;> Ale zdaje sie ze nie o tym mowisz.

    Kira

  • 18. Data: 2005-02-02 13:57:13
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl>

    Może wogóle podsumuje ten wątek bo też niechciałbym aby był odebrany jako
    totalną zwałkę na to stanowisko.

    Kto chce niech próbuje sił - IMHO to tylko jak wspomniałem strata czasu i
    zdrowia, bo w zasadzie doświadczenie jako telemarketer może się przydać
    tylko w innym call centre startując na wyższe stanowiska bądź troszkę w
    pracy PH - nauczysz się kontrolować nad stresem słuchać ludzi itp - no i
    szybkiego przyswajania wiedzy
    Natomiast dla osób, którę nie mają zamiaru pracować potem w tych branżach
    czyli telemarketingu handlu to raczej tylko kolejna praca, która nic nowego
    nie wniesie
    To jest tylko moje zdanie i rozumiem osoby, które tu dyskutują na temat tego
    wątku - każdy ma swoje zdanie , spojrzenie na swój rozwój zawodowy
    oczekiwania i potrzeby finansowe - także nie można np. porównywać odczuć
    studenta, który dorabia sobię na takim stanowisku i wie, że za rok lub 2 go
    tu już nie będzie do osoby, która chciałaby się związać z taką pracą na
    dłużej i na niej oprzeć swoje dalsze plany zawodowe .

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 19. Data: 2005-02-02 13:59:21
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > faktycznie nalezalo sie smiac jesli mialo sie szczatkowe
    > poczucie humoru... ;> Ale zdaje sie ze nie o tym mowisz.

    kamery są nie tylko na sali operacyjnej także na korytarzach na terenie
    całego budynku - a komentarze przełożonych i reszty, która ma dostęp do tych
    taśm są np w stylu - patrz jak się dziś ubrała ta a ta - i ogólnie w tym
    temacie mówiłem o tym :) - nie wspomnę co mówi się o młodym narybku przy
    odsłuchiwaniu ich rozmów :))))

  • 20. Data: 2005-02-02 15:16:25
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Analyzer [Wed, 2 Feb 2005 14:59:21 +0100]:

    > kamery są nie tylko na sali operacyjnej także na korytarzach
    > na terenie całego budynku

    Tam tez tak bylo. Wyjatkiem bylo wnetrze toalet i aneks kuchenny.

    > a komentarze przełożonych i reszty, która ma dostęp do tych
    > taśm są np w stylu - patrz jak się dziś ubrała ta a ta

    A, no to poprawna informacja brzmi nie "tam sa kamery" tylko
    "bedziesz pracowal z banda chamow". I wtedy faktycznie, warto
    w miare mozliwosci unikac.

    Kira