PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w markecie › Re: praca w markecie
    From: "przemo" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w markecie
    Date: Fri, 5 Jul 2002 11:49:50 +0200

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3BdV8.144536$IR.2161364@news.chello.at...
    > To gratuluje, skoro nie masz pojecia, co robi Z-ca Kierownika, i dostales
    > taka posadę.
    > Zajmuje się , wraz z Kierownikiem, dbaniem o właściwe zamawianie,
    > eksponowanie i sprzedaż towaru danego działu. Inwentaryzajca, kosztami, w
    > tym osobowymi. Uznawaniem reklamacji.
    > Zarzadza personelem.
    > Sądząc po kwocie ( bo dla z-cy to jest bardzo wysoka), chodzi o Tesco
    > prawdopodobnie :)

    Bedzie to moja pierwsza posada na kierowniczym stanowisku, wiec dlatego sie
    pytam. Umowy jeszcze nie podpisalem ale jestem na etapie robienia badan
    okresowych, tak wiec wydaje mi sie ze na 90% mam te posade. Aha - nie jest
    to Tesco. Mam bardzo duze doswiadczenie w pracy w branzy, ktora zajmuje sie
    ten dzial, ale na stanowiskach robotniczych (fizycznych), tak wiec nie boje
    sie ze jakis pracownik zrobi mnie w bambuko bo znam te wszystkie numery od
    praktycznej strony, ale nigdy nie pracowalem jako kierownik. Kwalifikacje ku
    pracy na takim stanowisku mam, ale troche sie boje poniewaz jest to moja
    pierwsza jak wspominalem na takim stanowisku.