PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w internet

  • 1. Data: 2002-04-12 09:43:18
    Temat: praca w internet
    Od: "web-consulting.fr" <c...@w...fr>

    To rekrutowac ktos albo znalezc nowy zaklad za granica, pisac ogloszenie w
    internet, jest dwa adresy :

    http://emploi.web-consulting.fr (francuski)
    http://jobs.web-consulting.fr (angielski)

    Wkrótce ten obowiazek z rózny jezyky (niemiecki, hiszpanski i polski).

    Jest bezpltny !

    Do widzenia !

  • 2. Data: 2002-04-12 13:02:23
    Temat: Re: praca w internet
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "web-consulting.fr" <c...@w...fr> wrote in message
> [...]
    > http://jobs.web-consulting.fr (angielski)
    > Wkrótce ten obowiazek z rózny jezyky (niemiecki, hiszpanski i polski).

    byc troche maly po polski ale ja troche rozumiala

    --
    pozdrówka, Slavo :-)))

  • 3. Data: 2002-04-12 14:01:24
    Od: <m...@p...onet.pl>

    a kali nierozumiec.
    zajebista oferta. nic niemozna znalezc na tej stronie

  • 4. Data: 2002-04-13 18:38:19
    Od: No Name <v...@w...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > a kali nierozumiec.
    > zajebista oferta. nic niemozna znalezc na tej stronie

    Bo to chodzi o to, że jak się z nią łączysz, to wysyłasz trochę prądu.
    Oni go tam zbierają do akumulatorów itd. i dlatego nazywa się to praca w
    internecie, bo ten prąd wykonuje potem pożyteczną pracę:-)

    Dogbert

  • 5. Data: 2002-04-16 18:39:09
    Temat: Kasa
    Od: "Bacinio" <b...@p...onet.pl>

    Witam, siedzicie w necie i tylko gadacie, wejdzcie na ta strone i zrobcie co
    tam jest napisane, zarobile 1600 zl na 4 miechy, przynajmniej oplacilem
    sobie net. Nara

    http://www.bacinio.republika.pl

  • 6. Data: 2002-04-16 19:13:44
    Temat: Re: Kasa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bacinio
    > Witam, siedzicie w necie i tylko gadacie, wejdzcie na ta strone i zrobcie
    co
    > tam jest napisane, zarobile 1600 zl na 4 miechy,

    to slabo sie starales skoro informuja ze tyle to sie zarabia w miesiac ;-))
    *** blad ***