PracaGrupypl.praca.dyskusje › KRUS, ZUS i zakladanie firmy - pytanie

  • 1. Data: 2002-04-12 06:34:46
    Temat: KRUS, ZUS i zakladanie firmy - pytanie
    Od: slawek <s...@p...gazeta.pl>

    Witam Wszystkich
    Posiadam niewielkie gospodarstwo rolne i oplacam skladki
    do KRUSu, jestem w ten sposob ubezpieczony, moge korzystac
    z opieki zdrowotnej i moge liczyc w odleglej przyszlosci
    na jakies swiadczenia emerytalne.
    Ponad to pracuje jako programista w jednej z warszawskich firm.
    Zatrudnilem sie na umowe o dzielo. Z pewnych wzgledow musze
    przejsc z umowy o dzielo na dzialalnosc gospodarcza.
    W zwiazku z tym mam pytanie:
    czy po zalozeniu firmy bede musial odprowadzac skladki
    do ZUSu, czy wystarczy, ze jestem ubezpieczony w KRUSie?
    Moze zwiazane sa tez z tym jakies inne niedogodnosci?
    Prosilbym o jakies konkretne numery ustaw/linki traktujace
    o tej tematyce. Z gory dziekuje za wszelkie informacje.
    pozdrawiam
    Slawek