PracaGrupypl.praca.dyskusje › A ja po raz kolejny...

  • 1. Data: 2002-04-11 23:39:00
    Temat: A ja po raz kolejny...
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    .. wysylam ten post o zarabianiu przez internet. Sporo osób mnie o to pytało
    (nie będę ukrywał że zdecydowana większość nie była zainteresowana). Dlatego
    mam pytanie do grupy - co o tym sądzicie? Czy taka forma dorabiania ma sens?
    jakie są powody dla których ludzie podejmują się takiej formy dorabiania?
    czy firma proponowana przeze mnie ma interes w niewypłacaniu ludziom zarobku
    (jak na przykład robi Nitroclicks) czy może raczej ma żywotne
    zainteresowanie w utrzymaniu dobrej opinii (prawdopodobne jest sponsorowana
    przez jakąś poważną instytucję promującą kulturę). I najważniejsze dla
    mnie - czemu ludzie nie są zainteresowani tym rodzajem działalności?
    niestety z tych osób co mnie pytały na priva tylko kilka odpisało podejmując
    coś w rodzaju dyskusji. A przecież przy odpowiednim rozreklamowaniu można
    naprawdę sporo na tym zarobić (są kraje gdzie taki zarobek jest naprawdę
    atrakcyjny a mentalność mieszkańców idealnie wpasowuje się w proponowany
    profil, np Indie czy może również Irlandia - szeroko znany jest fakt że
    Hindusi są najtańszą informatyczną siłą roboczą). Bardzo proszę o wasze
    opinie

    przypominam że zarobek to około 1$ za godzinę, nie są to reklamy czy gry
    losowe, po info zapraszam na priva (to dłuższy tekst).

    ps. mam tłumaczenie tego tekstu na angielski jakby ktoś był zainteresowany
    promocją za granicą

    tomek

  • 2. Data: 2002-04-14 00:41:59
    Temat: Re: A ja po raz kolejny...
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    ;P nie bawię się z wami, piszę jednego posta i odsybkrubywauję

    tomek

  • 3. Data: 2002-04-14 15:58:03
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ;P nie bawię się z wami, piszę jednego posta i odsybkrubywauję

    OK.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/