PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w flash - ile?

  • 1. Data: 2003-03-16 10:55:33
    Temat: praca w flash - ile?
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl>

    Pytanie moze gupawe...

    Robota jest raczej rzemieslnicza niz tworcza, poprawianie i edyja aplikacji
    i stron napisanych przez innych.
    Mam ja robic na wlasnym sprzecie i oprogramowaniu.

    Facet ja zwykle spytal - ile Pan za to chce... no i nie wiem...

    Ile moze to byc warte? 10 pln/h ? 20 pln/h?

    cashan

  • 2. Data: 2003-03-16 17:12:05
    Temat: Re: praca w flash - ile?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "cashan" <c...@c...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Facet ja zwykle spytal - ile Pan za to chce... no i nie wiem...
    >
    > Ile moze to byc warte? 10 pln/h ? 20 pln/h?

    Najgorsza robota to poprawianie po innych.
    Moze wyceniaj jak korektor? Od przeanalizowanej strony ?
    pzdr
    Krzysztof