PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu tylko dla uczciwych!

  • 1. Data: 2009-02-19 18:53:52
    Temat: praca w domu tylko dla uczciwych!
    Od: " b...@a...pl" <s...@g...pl>

    Bezplatne przystapienie!!!

    Zarzadzajacy Systemem Web posiada wolne miejsca
    na prace w domu w pelnym lub niepelnym wymiarze
    czasu dla pracownikow do obslugi komputera
    i prowadzenia marketingu.W celu pozyskania
    pelnych informacji skontaktuj sie
    b...@a...pl

  • 2. Data: 2009-02-19 19:34:58
    Temat: Re: praca w domu tylko dla uczciwych!
    Od: sz <s...@b...no>

    b...@a...pl wrote:
    > Bezplatne przystapienie!!!
    >
    > Zarzadzajacy Systemem Web posiada wolne miejsca
    > na prace w domu w pelnym lub niepelnym wymiarze

    posiadasz wolne miejsce u mnie w domu?
    i nawet nie musze za to placic?
    ach, dziekuje, dobroczynco! :-)

  • 3. Data: 2009-02-19 19:55:06
    Od: Lemat <l...@l...priv.pl>

    sz wrote:

    > posiadasz wolne miejsce u mnie w domu?
    > i nawet nie musze za to placic?
    > ach, dziekuje, dobroczynco! :-)

    Zmartwię cię, musisz zapłacić 420 zł za 12 części ebooka (którego zresztą
    nikt na oczy nie widział)
    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport