PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dofinansowanie osoby niepełnosprawnej

  • 1. Data: 2009-02-17 14:18:41
    Temat: Dofinansowanie osoby niepełnosprawnej
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Witam,

    Nie mogę znaleźćjednoznacznych informacji, dlatego chcę spytać praktyków.
    Jak wygląda sprawa dofinansowania do ZUS i wynagrodzenia na zatrudnienie
    osoby niepełnosprawnej z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności
    (dawniej I grupa)? Renty brak.

  • 2. Data: 2009-02-17 14:45:36
    Temat: Re: Dofinansowanie osoby niepełnosprawnej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-17, Funaki <T...@v...pl.TNIJ> wrote:
> [...]
    > osoby niepełnosprawnej z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności

    A zadzwoń to na infolinię PFRONu i się dowiedz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-02-17 18:23:51
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> napisał w wiadomości

> [...]
    > osoby niepełnosprawnej z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności

    Brak jednoznacznych informacji może się brać stąd, że ostatnio coś się
    zmieniło w przepisach (na niekorzyść). Niestety temat tylko obił mi się o
    uszy, więcej nie pomogę.

    e.

  • 4. Data: 2009-02-17 22:22:50
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

> [...]
    > osoby niepełnosprawnej z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności

    Kiedyś chciałem ztarudnić niepełnosprawnych jako potencjalnie atrakcyjnych
    pracowników. Były na to jakieś dofinansowania itp. Pamiętam że jednak
    zniechęciły mnie bardzo ostre wstępne wymagania dotyczące dostosowania
    obiektu. Nakłady musiały być takie, że przez 2-3 lata nie byłoby żadnych
    wymiernych korzyści z zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników
    (pomieszczenia socjalne, toalety, windy, platformy itp)