PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT Pekao SA

  • 1. Data: 2009-02-18 12:43:37
    Temat: IT Pekao SA
    Od: m...@g...com

    Witam

    Mam ofertę pracy dziale IT (żaden helpdesk) w tym banku w dużym
    miesicie. Moje pytanie dotyczy głownie sytuacji w odniesieniu do
    kryzysu - czy są tam jakieś drastyczne ciecia, zwolnienia, czy odczuwa
    się wyraźna niepewność zatrudnienia ??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-18 15:26:54
    Temat: Re: IT Pekao SA
    Od: Karimba Subaluri <k...@b...fr>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > miesicie. Moje pytanie dotyczy głownie sytuacji w odniesieniu do
    > kryzysu - czy są tam jakieś drastyczne ciecia, zwolnienia, czy odczuwa

    Jest spokojnie, nie odczuwa się żadnej niepew

  • 3. Data: 2009-02-18 20:33:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 16:26:54 +0100, Karimba Subaluri <k...@b...fr>
    wklepał(-a):

    >Jest spokojnie, nie odczuwa się żadnej niepew

    ...connection reset by wypowiedzenie ;)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2009-02-19 08:53:40
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 18 Feb 2009 16:26:54 +0100, Karimba Subaluri napisał(a):

    > Jest spokojnie, nie odczuwa się żadnej niepew

    LOL :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-02-19 09:50:30
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > LOL :D

    Pewnie wpadła ekipa zwalniająca i laptop zniknął spod rąk.

    --
    Pzdr
    Fun

  • 6. Data: 2009-02-19 16:09:42
    Od: sz <s...@b...no>

    Karimba Subaluri wrote:

    > Jest spokojnie, nie odczuwa się żadnej niepew

    post miesiąca! :-D