PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka pensja ?

  • 1. Data: 2003-05-10 15:14:42
    Temat: jaka pensja ?
    Od: WuTomek <g...@f...onet.pl>

    Średniej wielkości niemiecka firma usługowa wchodzi na rynek
    polski.Firma zajmuje się analizami w zakresie ochrony środowiska. Mam
    szanse dostać w niej pracę jako przedstawiciel na Polskę po ok.
    rocznym szkoleniu w Niemczech. Zakładam, że mogą się mnie spytać ile
    chcę zarabiać po zakończeniu szkolenia - ile zażądać, ew. czego poza
    rzeczami oczywistymi ?
    --
    Pozdrowienia

    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-10 16:23:54
    Temat: Re: jaka pensja ?
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > rocznym szkoleniu w Niemczech. Zakładam, że mogą się mnie spytać ile
    > chcę zarabiać po zakończeniu szkolenia - ile zażądać, ew. czego poza

    W jednej firmie dali mi do wypelnienia resume i bylo pytanie ile chcialbym
    zarabiac, wpisalem 100.000 (sto tysięcy zlotych)
    To ile bym chcial a ile mi dadza to dwie rozne sprawy. Glupie pytanie ja bym
    poprosil o nastepny zestaw pytan.

  • 3. Data: 2003-05-11 12:32:27
    Od: WuTomek <g...@f...onet.pl>

    Spiderman mniemam, że pomyślał(a) i napisał(a):

    >To ile bym chcial a ile mi dadza to dwie rozne sprawy. Glupie pytanie ja bym
    >poprosil o nastepny zestaw pytan.

    Dajmy spokój formie pytania, doskonale obaj wiemy o co chodzi.
    Chyba jednak muszę napisać dużymi literami :), że chciałbym się
    zorientować ile za tego typu pracę biorą inni, może ktoś wie ? Jakie
    inne świadczenia są realizowane. Nie interesują mnie wymysły, szukam
    konkretnych przykładów.
    --
    Pozdrowienia

    Tomek