PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dodatkowa??

  • 1. Data: 2003-08-20 11:18:07
    Temat: praca dodatkowa??
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Pracuję w dziale administracji w sporej firmie. Poza tym studiuję zaocznie
    informatyke - sieci koputerowe. Ponieważ nie mam co liczyć na podwyżke w
    pracy (słabo coś ostatnio idzie...) szukam czegoś dorywczo.
    Głupie przepisywanie prac magisterskich nie jest złe, ale sezonowe.
    Korepetycje z informatyki?? raczej nie ma chętnych. jak sobie radzicie z
    dorabianiem??? Co w ogóle można robić??
    Pozdr Aggi

  • 2. Data: 2003-08-20 11:46:16
    Temat: Re: praca dodatkowa??
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Agnieszka" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Głupie przepisywanie prac magisterskich nie jest złe, ale sezonowe.
    > Korepetycje z informatyki?? raczej nie ma chętnych. jak sobie radzicie z

    Skoro studiujesz sieci komputerowe (cokolwiek to oznacza) to moze zajmuj sie
    wlasnie kladzeniem owych?? Moze administracja serwerow (w sieciach bardzo
    wazna sprawa). A moze rob strony WWW... No nie wiem... wszystko zalezy do
    tego w czym jestes dobra.

    Kania

  • 3. Data: 2003-08-20 11:58:18
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > wazna sprawa). A moze rob strony WWW... No nie wiem... wszystko zalezy do

    Tylko zwróć uwagę na to, że fachowców (albo nie) w tej branży ogłasza się
    500 dziennie, do pisania też ( i każdy mówi ze jest dobry ). Teraz trzeba
    się więcej wysilić, żeby jakiegoś grosza dorobić skoro tyle osób nie może
    nawet zarobić.
    Sławek

  • 4. Data: 2003-08-20 14:45:22
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Sławek" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > się więcej wysilić, żeby jakiegoś grosza dorobić skoro tyle osób nie może

    Wiesz... zawsze bedzie tak, ze wiele osob bedzie umiala to samo. Jednak, to
    czy uda Ci sie wybic, zalezy od wielu czynnikow: faktycznej wiedzy i
    doswiadczenia, szczescia, wyczucia chwili i czasami znajomosci.

    Ja zaczynalam od robienia projektow niekomercyjnych (wolontariat dla
    organizacji non-profit), w ten sposob zdobylam doswiadczenie i punkty w
    portfolio. A teraz to procentuje. I jakos nie mam problemu ze znalezieniem
    pracy czy zlecenia, mimo tylu 'fachowcow'. I nie mialam okazji korzystac z
    pomocy osob znajomych, bo takich w branzy, na odpowiednich stanowiskach, po
    prostu nie mam.

    Kania

  • 5. Data: 2003-08-20 15:41:24
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > pomocy osob znajomych, bo takich w branzy, na odpowiednich stanowiskach,

    Ale nie zmienia to faktu, że branza o ktorej mowimy jest przesycona
    fachowcami i pseudofachowcami. Ludzie wolą zlecic pracę komuś poleconemu, a
    nie ryzykować.
    Sławek