PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w TPSA

  • 1. Data: 2004-02-20 09:38:25
    Temat: praca w TPSA
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Witam,
    Kiedyś ktoś się pytał na liście jak tam się pracuje. Dzisiaj znalazłam linka
    do artykułu
    http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_List
    News1&news_cat_id=9&news_id=32788

    Jest on z życia Warszawy, człowiek pracuje na "niebieskiej linii", jednak
    może to kogoś zainteresuje tym bardziej że TPSA w ostatniej wyborczej
    zamieściła full ogłoszeń o prace.

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 2. Data: 2004-02-20 10:00:28
    Temat: Re: praca w TPSA
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c14kie$o2u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Witam,

    Można było się tego spodziewać po Tpsa.....bardzo dobry artykuł.

    Pozdrawiam
    TS.

  • 3. Data: 2004-02-20 13:01:29
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Tony_Soprano wrote:
> [...]
    >

    > Witam,
    >
    > Można było się tego spodziewać po Tpsa.....bardzo dobry artykuł.

    tia ..z odpaleniem tez jaja byly :) TPSiarze chcieli wnosic po schodach,
    na co niemcy stwierdzili ze jak tak zrobia straca gwarancje ;)
    maja HP 9000 Superdome takie hi end ;) cztery(? moze juz nie aktualne)
    z backupem tez srednio stoja..sprzet IBMa owszem stoi ale nie komu
    obslugiwac.. ehh TPSA..
    za duzo kasy maja :))

    m.

  • 4. Data: 2004-02-20 13:23:10
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "marcins" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    hehe, mogą się z biednymi zjadaczmi chleba podzielić.......

  • 5. Data: 2004-02-20 13:44:26
    Od: "KT" <s...@w...pl>

    no to jak, nie ma zadnej sily na nich?? przeciez jak w umowie masz p 14 dni
    roboczych, to musi byc 14 dnia jak nie,pyk dosadu i po sprawie, z tym ze
    wteyd czekasie na usluge zapewne o wiele dluzej niz te 14 dni ale skoro nie
    ma sposobu to co zrobic??

    k.

  • 6. Data: 2004-02-20 21:00:34
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "KT" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roboczych, to musi byc 14 dnia jak nie,pyk dosadu i po sprawie, z tym ze
    > wteyd czekasie na usluge zapewne o wiele dluzej niz te 14 dni ale skoro

    pyk do sadu i po sprawie....
    no to sobie idz do tego sadu i sprobuj przepchac te "po sprawie"...

  • 7. Data: 2004-02-21 21:11:21
    Od: "KT" <s...@w...pl>

    > pyk do sadu i po sprawie....
    > no to sobie idz do tego sadu i sprobuj przepchac te "po sprawie"...

    a byles? probowales?
    jak nie to skad wiesz?? zgadujesz? wiem ze moze byc ciezko ale masz wszystko
    na papierze...

    k.