PracaGrupypl.praca.dyskusje › schemat ogłoszenia

  • 1. Data: 2004-02-20 08:30:25
    Temat: schemat ogłoszenia
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    Wyobraźcie sobie ogłoszenie:

    zatrudnimy kierowcę absolwenta kursu (mogą być ostatnie tygodnie przed
    egzaminem) na stanowisko zawodowego kierowcy limuzyny prezesa, wymagane 10
    lat doświadczenia , najlepiej w firmie zagranicznej

    albo

    zatrudnimy spawacza, może być w trakcie kursu, wymagany własny aparat gazowy
    i dwie butle (mogą być puste), nie wymagamy doświadczenia tylko pełnej
    dyspozycyjności (praca na trzy zmiany, wszystkie trzy po kolei), pierwszy
    urlop po pięciu latach pracy, czasem wolne niedziele, forma zatrudnienia -
    wlasna działalność, wiek do 25 lat, na początek wolontariat, potem na stażu
    trzyletnim 880 brutto

    i teraz nałóżmy ten schemat na ogłoszenia typu konsultant SAP albo IT
    Project Manager

    może za dużo nam się specjalistów namnozyło i dlatego nikt nie analizuje
    bezsensu 90% tych ogłoszeń
    albo jest to celowa propaganda pod hasłem "pracy jest w bród tylko ty
    czytelniku jesteś za głupi żeby ją dostać"
    przoduje oczywiście w tej propagandzie (dodając felietony i nawiedzone
    porady) oczywiście gazeta wybiórcza

    przykre że niejednego to może wpędzić w kompleksy

    pozdrawiam

    nemo

  • 2. Data: 2004-02-23 18:04:26
    Temat: Re: schemat ogłoszenia
    Od: Daniel Wasyliszyn <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    ciach
    krótko i na temat
    a propo SAP moze mi ktos powwie na jakich studiach wogóle mówia o nowych
    technologiach typu SAP VoIP. Moze i mówia ale czy ktos to widział w
    praktyce.Tak naprawde wszytkie te specjalizacje rodzą sie w godzina
    ciezekie harów ale nie na studiach tylko w wolnym czasie - czyli raczej po
    skonczeniu. Bo gdybym był adminem np Oracla to chyba postradałbym zmysły
    zeby dopuscic takiego studenta do bazy.

  • 3. Data: 2004-02-23 20:36:28
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "na przykład Janek" <k...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
    stażu
    > trzyletnim 880 brutto
    >

    > i teraz nałóżmy ten schemat na ogłoszenia typu konsultant SAP albo IT

    A potem specjalisci od HR narzekaja, ze masa osób ma wyolbrzymione
    umiejetnosci w CV, skoro sami do tego prowokuja.
    Nie wierze w to, ze na dane stanowisko zostanie zatrudniona osoba, która
    rzeczywiscie jest omnibusem w w dziesieciu dziedzinach, które sa wymagane w
    ogloszeniu.

    pozdr
    Krzysiek