PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poznań -najlepszy/najgorszy pracodawca

  • 1. Data: 2004-02-20 08:07:23
    Temat: Poznań -najlepszy/najgorszy pracodawca
    Od: "hovercraft" <c...@w...pl>

    Mam pytanie do wszystkich ludzi z Poznania, odnośnie ich oceny wlasnego
    pracodawcy, badz firmy w ktorej chetnie by pracowali/nigdy nie chcieli by
    pracowac.
    Ktore firmy w Poznaniu sa przez was najlepiej postrzegane?
    Rzuce kilka nazw, narazie bez oceny:

    Emax, Glaxo, Volksvagen, Kompania Piwowarska, Wrigley, Enea, Aquanet

  • 2. Data: 2004-02-20 20:59:51
    Temat: Re: Poznań -najlepszy/najgorszy pracodawca
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "hovercraft" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rzuce kilka nazw, narazie bez oceny:
    >
    > Emax, Glaxo, Volksvagen, Kompania Piwowarska, Wrigley, Enea, Aquanet

    Co to za dziecinada? Az przykro patrzec...
    MM

  • 3. Data: 2004-02-20 23:58:49
    Od: "xxxpoznan" <x...@w...pl>

> [...]
    > Rzuce kilka nazw, narazie bez oceny:
    >
    > Emax, Glaxo, Volksvagen, Kompania Piwowarska, Wrigley, Enea, Aquanet

    glaxo - okej
    wrigrley - maly baniak
    enea - spoko
    volkswagen - do bani

    polecam jednak inne
    poszukac

    pozdr
    wlemac

  • 4. Data: 2004-02-21 09:25:15
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > volkswagen - do bani

    Zgadza się. Szczerze odradzam. Banda kretynów. Kiedys zresztą już o tym
    pisałem i to nie raz. Ogólnie - zaprosili mnie na rozmowę po której
    dowiedziałem się, że szukali osoby na zupełnie inne stanowisko niż to, na
    które aplikowałem. Kosztowało mnie to 3 wyjazdy ...