PracaGrupypl.praca.dyskusje › kominiarz

  • 1. Data: 2004-02-20 10:19:40
    Temat: kominiarz
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Co trzeba zrobic by nim zostac i ile zarabiaja ???
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-20 11:55:19
    Temat: Re: kominiarz
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Co trzeba zrobic by nim zostac i ile zarabiaja ???
    > Adam

    Zgłoś się do Cechu kominiarskiego. Zajdź majstra, który zgodzi się przyjąć
    Cię do terminu. Terminuj i wyzwól się (zdaj egzamin czeladniczy) i zarabiaj
    (nie mam pojęcia ile). Potem zdaj na mistrza, zrób kursy i przyjmuj uczniów
    do nauki zawodu.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-02-20 12:07:55
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    zarabiaj
    > (nie mam pojęcia ile). Potem zdaj na mistrza, zrób kursy i przyjmuj
    Jakie przepisy reguluja minimalne wymagania dla kominiarzy?

  • 4. Data: 2004-02-20 12:46:41
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Jakie przepisy reguluja minimalne wymagania dla kominiarzy?

    O jakie wymagania pytasz? Zdrowotne?
    Nikt Cię nie przyjmie do nauki zawodu, jeśli nie dostarczych badań od
    lekarza medycyny przemysłowej (istnieją jeszcze tacy lekarze, czy to się
    teraz inaczej nazywa?). Zaświadczenie o przydatności do zawodu jest
    podstawą.

    O inne wymagania pytaj kominarzy;-)