PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Stanach - kto cos wie ...?

  • 1. Data: 2002-01-02 15:25:22
    Temat: praca w Stanach - kto cos wie ...?
    Od: "piotras" <p...@b...gnet.pl>

    Dzieńdobry

    Sprawa jest tego typu :
    Jestem studentem i chce wyjechać na wakacje za granice . Wiadomo : praca i
    jezyk !!!
    Bardzo modne są programy typu "WORK AND TRAVEL" czyli wyjazdy organizowane
    przez te wszystki biura typu Lingwista, BTC, Student Center itd ... własnie
    dla studentów na max 4 miesiące.
    Nie wiem gdzie najkorzystniej wyjechac ... z jakiego biura skorzystac i czy
    w ogule skorzystac z biura i na tzw."własna rekę"
    wiadomo chciałbym stosunkowo najmniejszym kosztem wyjechac gdzieś gdzie
    oprócz języka bedzie można dobrze zarobic ...

    Bardzo bym prosił osoby które mają w tej dziedzinie doświadczenie , mogace
    coś doradzic o odpowiedż na PRIV (p...@k...net.pl ) Bede bardzo wdzięczny
    pozdrawiam
    Piotr