PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzeszow:Wyzsza Szkola Informatyki i Zarzadzania

  • 1. Data: 2002-01-02 14:59:47
    Temat: Rzeszow:Wyzsza Szkola Informatyki i Zarzadzania
    Od: "Antek" <A...@i...com.pl>

    Witam!

    Ktos z Was studiuje moze ktorys z kierunkow zwiazanych z IT w tej szkole?
    Jak Wasze opinie na jej temat? Dobrze ucza, maja sensowny program? (O
    perspektywy pracy raczej nie bede pytal - bo w okolicach Rzeszowa moze to
    byc drazliwe pytanie)

    Pozdrawiam
    Antek

  • 2. Data: 2002-01-02 16:38:54
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl>

    Jestem tam na II roku i nie narzekam. Ale troszke za duża masówa przez co
    jest duży odsiew. Szkoła dobrze zorganizowana i nawet nowoczesna.
    więcej szczegółów
    www.wsiz.rzeszow.pl
    wu.wsiz.rzeszow.pl

  • 3. Data: 2002-01-04 20:39:13
    Od: "Gega" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jestem jednym z pierwszych absolwentow WSIiZ. Co do kierunkow zwiazanych z
    IT to mam
    mieszane uczucia. Tak jak w wiekszosci jakichkolwiek uczelni : duzo teorii
    malo praktyki.
    Niewatpliwie najlepsza w regionie Polski poludniowo-wschodniej.

    Pozdrawiam wszystkich wsizowcow i wsizowki:)

    Użytkownik Antek <A...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a0v718$2g00$...@r...atman.pl...

  • 4. Data: 2002-01-06 20:27:54
    Od: "Paweł" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem tam na II roku i nie narzekam. Ale troszke za duża masówa przez co
    > jest duży odsiew. Szkoła dobrze zorganizowana i nawet nowoczesna.
> [...]

    a jakie przedmioty tam sa na pierwszym roku? jest duzo matmy?

  • 5. Data: 2002-01-06 20:49:34
    Od: "Kazimierz" <g...@r...mm.pl>

    Witam.
    Zajrzyj tutaj: http://www.wsiz.rzeszow.pl/vademecum/
    Pozdrawiam.
    Kazimierz

  • 6. Data: 2002-01-07 07:27:28
    Od: "Gega" <g...@p...onet.pl>

    Matma jest na pierwszym roku i to na dosyc niskim poziomie. Jak byles dobry
    z matmy w szkole sredniej
    do dasz sobie rade.

    Pozdrawiam.

    Użytkownik Paweł <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1ac0p$7nd$...@n...tpi.pl...

  • 7. Data: 2002-01-31 19:16:05
    Od: "adamike" <a...@w...pl>

    Jeśli ktoś ma pytania nt. szkoły to chętnie odpowiem
    Adamus