PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE

  • 1. Data: 2002-01-02 16:53:11
    Temat: OFE
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    Wiem że może NTG ale co sądzicie o OFE Dom?

    Muszę jakiś wybrać i jestem skłonny ku niemu.

    Z góry dzięki za rady, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-01-05 16:06:04
    Temat: Re: OFE
    Od: "DPL" <d...@p...com>

    Użytkownik "boni & klajd" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem że może NTG ale co sądzicie o OFE Dom?
    >
    > Muszę jakiś wybrać i jestem skłonny ku niemu.
    >
    > Z góry dzięki za rady, pozdrawiam.

    Zainteresuj się AIG i nie bierz pod uwagę tylko wielkości obecnych
    jednostek, to nie jest najważniejsze...
    Darek

  • 3. Data: 2002-01-05 17:10:45
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "DPL" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > Zainteresuj się AIG i nie bierz pod uwagę tylko wielkości obecnych
    > jednostek, to nie jest najważniejsze...
    > Darek

    Dlaczego?
    Maja najgorsze wyniki, wysokie prowizje (zabierane czlonkom OFE z ich
    skladek) i ...dobrze umotywowanych, natretnych akwizytorow.
    Na pewno jestes jednym z nich.

  • 4. Data: 2002-01-05 18:29:49
    Od: "DPL" <d...@p...com>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?
    > Maja najgorsze wyniki, wysokie prowizje (zabierane czlonkom OFE z ich
    > skladek) i ...dobrze umotywowanych, natretnych akwizytorow.
    > Na pewno jestes jednym z nich.

    Masz jakieś przykre doświadczynia z nimi.
    Ale ja jestem bardzo zadowolony.
    Nie jestem "jednym z nich".
    Jeżeli przejrzysz umowy innych fundusz (dokładnie) i jak pobierają prowizje
    i co za to dostajesz i jakie masz gwarancje, że za 20-30 lat będzie co
    wypłacać, to zobaczysz, że pod tym względem są w czołówce.
    Niech przykładem będą niedawne kłopoty (nie w Polsce) kłopoty jednego z OFE
    na litere N... ;)
    Ale to nie miejsce na takie rozważania.
    pozdrawiam,
    Darek