PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brutto po ubruttowieniu

  • 1. Data: 2002-01-02 13:49:41
    Temat: Brutto po ubruttowieniu
    Od: M...@k...chip.pl (Macko)

    Witam.

    Jestem trochę zielony w kwestii wyliczania wynagrodzeń, chciałbym więc
    zapytać Was o znaczenie zwrotu 'brutto po ubruttowieniu'. Często
    pojawia się to na formularzach i kwestionariuszach osobowych, nie
    chciałbym dać plamy zawyżając oczekiwaną płacę. W rozmowach
    kwalifikacyjnych nie miałem do tej pory problemu - pytano mnie ile
    chciałbym 'na rękę', ale tu się gubię. Ile to więc będzie 'brutto po
    ubruttowieniu', jeśli chciałbym dostać w łapkę dajmy na to 1.000?

    Pozdrawiam,
    Macko

  • 2. Data: 2002-01-02 14:38:18
    Temat: Re: Brutto po ubruttowieniu
    Od: Paweł Gonera <g...@z...polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "Macko" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym 'na rękę', ale tu się gubię. Ile to więc będzie 'brutto po
    > ubruttowieniu', jeśli chciałbym dostać w łapkę dajmy na to 1.000?

    W pierwszej grupie podatkowej netto to około 0.68 brutto, czyli
    żeby dostać 1000 zł na rękę trzeba żądać około 1500. Oczywiście
    to brutto jest ubruttowione.

    Paweł

  • 3. Data: 2002-01-02 20:54:39
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    > chciałbym 'na rękę', ale tu się gubię. Ile to więc będzie 'brutto po
    > ubruttowieniu', jeśli chciałbym dostać w łapkę dajmy na to 1.000?

    Polecam stronkę: http--213.173.192.url

    Piotr

  • 4. Data: 2002-01-02 21:24:08
    Od: "Beny" <!i...@p...onet.pl!>

    "Macko" <M...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > chciałbym 'na rękę', ale tu się gubię. Ile to więc będzie 'brutto po
    > ubruttowieniu', jeśli chciałbym dostać w łapkę dajmy na to 1.000?

    bruttp po ubruttowieniu = netto + podatek + skladki ubezpieczeniowe.
    na jobpilot.pl jest kalkulatorek do obliczen.

    Pozdr.
    Beny

  • 5. Data: 2002-01-03 06:26:46
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Podam Ci prosty sposob na obliczenie ile bedziesz mial na reke :

    pensja BRUTO = X : ( to jest to co chca na kwestjonariuszach o pace )
    ( ( ( X / 1,23 ) - 100 ) * 0,81 ) + 100

    w ten sposob otrzymasz kwote NETTO ( na reke co miesiac ) pry zalozeniu ze
    nie przekraczasz I progu podatkowego ( 19% -> 0,81 )

    Całkowity koszt jest nastepujacy 5500 + 536,80 (emerytalne 9,76%) + 357.50
    (rentowe 6,5%) + 89,10 (wypadkowe 1,62%) + 134,75 (FGŚP 2,45%) + 4,40 (Fun
    dusz Pracy 0,08%) czyli koszt zatrudnienia pracownika calkowity wynosi:662
    2,55 w przypadku gdy firma nie placi FGŚP i FP: 6483,40