PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w POLKOMTEL

  • 1. Data: 2006-12-26 21:32:55
    Temat: praca w POLKOMTEL
    Od: OLA_K <o...@t...pl>

    Witajcie,
    Otrzymałam propozycję pracy w Polkomtel-u w Warszawie. Nie mam niestety
    nikogo znajomego, który by mi bezstronnie opowiedział o pracy w tej
    firmie. Jeśli możesz to napisz mi jak wyglądają tam relacje między
    pracownikami, czy nie ma notorycznie pracy w nadgodzinach, jak wygląda
    sprawa premiowania i świadczeń socjalnych. Czy jest tam "wyścig szczurów"?

    Dziękuję za pomoc i życzę wszystkiego najlepszego.
    Ola.

  • 2. Data: 2006-12-27 23:33:43
    Temat: Re: praca w POLKOMTEL
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ems4dt$9a3$1@news.wp.pl, *OLA_K* wrote:

> [...]
    > relacje między pracownikami, czy nie ma notorycznie pracy w
    > nadgodzinach, jak wygląda sprawa premiowania i świadczeń socjalnych.

    Bedziesz tam pracowac jako sprzataczka czy prezes?
    Bo roznica jest znaczna...

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2006-12-28 06:59:56
    Od: MK <X...@p...fm>

    darnok napisał(a):

    > Bo roznica jest znaczna...

    ktoś z samoobrony prace załatwił

    MK

  • 4. Data: 2006-12-28 15:57:19
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    OLA_K wrote:

> [...]
    > sprawa premiowania i świadczeń socjalnych. Czy jest tam "wyścig szczurów"?
    >
    > Dziękuję za pomoc i życzę wszystkiego najlepszego.

    Zwykła korporacja, jeszcze zależy jaka działka, ale słyszałem że jest nawet
    O.K.

  • 5. Data: 2007-01-02 08:06:56
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Firma warta jest uwagi, płacą dobrze, wysyłają na szkolenia,
    stawiają na młodych ludzi. Po tłustych latach teraz prowadzą politykę
    oszczędności- tną koszty gdzie się da, więc to już nie to co kiedyś.
    Ale kto dziś nie tnie...
    Ostatnio część firmy została przekazana w "autsorsing", to też
    wynik cięcia kosztów. Firma niestety upolityczniona, prezes zmienia sie
    razem z władzą w kraju.
    Ogólnie dobry materiał na początek kariery lub pracy zawodowej.

    --
    czarny

  • 6. Data: 2007-01-02 20:30:59
    Od: "Piotr S." <p...@w...pl>

    czarny napisał(a):
> [...]
    > razem z władzą w kraju.
    > Ogólnie dobry materiał na początek kariery lub pracy zawodowej.

    Jaka czesc firmy przekazano w "autsorsing" ?

    pzdr.
    PS