PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w LOT jako kontroler ruchu lotniczego?

  • 1. Data: 2005-01-31 17:09:12
    Temat: praca w LOT jako kontroler ruchu lotniczego?
    Od: robe <n...@p...pl>

    Czy moze ktos napisac troche informacji na temat pracy(jak w temacie).
    Interesuja mnie mozliowsci rozwoju, pieniadze itp.

    dzieki

  • 2. Data: 2005-01-31 19:12:01
    Temat: Re: praca w LOT jako kontroler ruchu lotniczego?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-31, robe <n...@p...pl> wrote:
    > Czy moze ktos napisac troche informacji na temat pracy(jak w temacie).
    > Interesuja mnie mozliowsci rozwoju, pieniadze itp.
    Przejrzyj archiwa grupy pl.rec.lotnictwo. Temat ostatnio przewija się
    dość często. Warto również zajrzeć na stronę Agencji Ruchu Lotniczego.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Nawet marzenia muszą dostać swój pogrzebowy lament, gdy umierają"
    /John Enright "Poradnictwo bez oporu"/

  • 3. Data: 2005-01-31 19:13:02
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-31, robe <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    Przejrzyj archiwa grupy pl.rec.lotnictwo. Temat ostatnio przewija się
    dość często. Warto również zajrzeć na stronę Agencji Ruchu Lotniczego.

    PS. I jak kontroler ruchu lotniczego to na pewno nie LOT :]