PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasady zatrudniania przedstawiciela firmy zagranicznej w Polsce

  • 1. Data: 2005-01-31 08:54:30
    Temat: Zasady zatrudniania przedstawiciela firmy zagranicznej w Polsce
    Od: "Britney" <b...@v...pl>

    Mam podwójne obywatelstwo. Moja firma (niemiecka) chce mnie wydelegować jako
    przedstawiciela do pracy w Polsce. Warunki płacowe, jakie mi przedstawiono
    (przede wszystkim kwota odprowadzanego podatku) są horrendalne i czynią moją
    pracę tam zupełnie nieopłacalną. W związku z tym mam pytanie: gdzie mogę znaleźć
    przepisy, ustawy konkretnie ustalające zasady zatrudnienia kogoś takiego jak ja
    na takim stanowisku (inżynier). Dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2005-01-31 10:35:58
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 31 Jan 2005 09:54:30 +0100, Britney <b...@v...pl> napisał:

> [...]
    > jak ja
    > na takim stanowisku (inżynier). Dziękuję za pomoc

    Jesli niemieckie zarobki przeliczyli ci na zlotowki, to wszedles
    prawdopodobnie w najwyzsze progi podatkowe.
    Mozesz tego uniknac jedynie podejmujac wspolprace na zasadach
    nieetatowych. Kontrakt meagerski dzialalnosc gospodarcza.