PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w GlaxoSmithKline (pośr. RADFARM)

  • 1. Data: 2003-06-10 14:02:07
    Temat: praca w GlaxoSmithKline (pośr. RADFARM)
    Od: e...@a...pl

    W piątek idę na rozmowę organizowaną przez firmę doradczą RADFARM. Chodzi o
    pracę przedstawiciela medycznego w GlaxoSmithKline. Czy coś wiecie o obu
    firmach, jakich pytań mogę sie spodziewac. Dzięki

  • 2. Data: 2003-06-10 14:21:34
    Temat: Re: praca w GlaxoSmithKline (pośr. RADFARM)
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik <e...@a...pl> napisał w wiadomości
    > W piątek idę na rozmowę organizowaną przez firmę doradczą RADFARM. Chodzi
    > pracę przedstawiciela medycznego w GlaxoSmithKline. Czy coś wiecie o obu
    > firmach, jakich pytań mogę sie spodziewac. Dzięki

    A ta firma GlaxoSmithKline to jest to samo co GlaxoWellcome? Nie wiem, czy
    poprawnie nazwę napisałam, tak mi się kojarzy...
    Kasia

  • 3. Data: 2003-06-10 14:29:20
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bc4poi$c5j$1@druid.ceti.pl...

    Chodzi

    > A ta firma GlaxoSmithKline to jest to samo co GlaxoWellcome? Nie wiem, czy
    > poprawnie nazwę napisałam, tak mi się kojarzy...
    > Kasia

    A znalazłam już, że ta druga połączyła się z Smith Kline Beecham i powstała
    ta pierwsza :) A pytałam, bo przypomniała mi się taki jeden wątek z końca
    2000 r. Powinien być tu:
    http://minilien.com/?QqYkz3iYtq

    Przytaczam raczej dla humoru, bo z Twojego postu wynika, że teraz kto inny
    tam prowadzi rekrutację... :)
    Powodzenia życzę!
    Pozdrawiam
    Kasia