PracaGrupypl.praca.dyskusje › numer referencyjny

  • 1. Data: 2003-06-10 14:38:00
    Temat: numer referencyjny
    Od: "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl>

    hej

    mam pytanko - może ktoś z Państwa praktykował coś takiego - mianowicie
    firma x podaje kilka stanowisk pracy - czyli kilka roznych nrow ref. Jak
    zamiescic informacje (oczywiscie w sposob profejsonalny), ze jest sie
    chetnym powiedzmy na 3 sposrod tych stanowisk (pisac po przecinku 3 numery
    czy wyslac 2 razy cv) albo jeszcze wymyslniej - jezeli chcemy zrobic
    gradacje - np. liczymy na to ze firma przyjmie nas na stanowisko senior
    engineer, ale jezeli nie przyjmie to chetnie porozmawiam o stanowisku
    engineer, no ale jezeli nie chcą nas na to stanowisko, to nie pogardzę
    stanowiskiem tester.

    --
    Pzdr.
    BOdi

  • 2. Data: 2003-06-10 19:03:30
    Temat: Re: numer referencyjny
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > engineer, ale jezeli nie przyjmie to chetnie porozmawiam o stanowisku
    > engineer, no ale jezeli nie chcą nas na to stanowisko, to nie pogardzę

    Niestety takie podejscie zmniejszy twoje szanse.
    Jesli ktos chce byc senior inzynierem to nie bedzie dobrym testerem, tylko
    sie zahaczy i bedzie dalej szukal.To najczestsze rozumowanie osob
    rekrutujacych i trudno mu odmowic logiki.
    Przeanalizuj swoje kwalifikacje i aplikuj tylko na jedno stanowisko
    najbardziej odpowiadajace Twoim doswiadczeniom i umiejetnosciom.

    Zycze powodzenia
    Quba
    www.superszkolenia.pl