PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w firmach geodezyjno-kartograficznych.

  • 1. Data: 2003-06-10 08:08:30
    Temat: Praca w firmach geodezyjno-kartograficznych.
    Od: "Kartek" <k...@N...gazeta.pl>

    czesc,
    czy widzicie jakas lepsza przyszlosc dla tej branzy, zwlaszcza dla duzych
    firm, ktore juz ledwie zipia (przynajmniej w Krakowie). Co sadzicie o cenach
    na przetargach i terminach (np. vmap).
    Mozna miec jakas nadzieje czy sie przebranzowac?

  • 2. Data: 2003-06-10 09:02:36
    Temat: Re: Praca w firmach geodezyjno-kartograficznych.
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kartek" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    cenach
    > na przetargach i terminach (np. vmap).
    > Mozna miec jakas nadzieje czy sie przebranzowac?

    Oj, chyba czeka nas przebranżowienie. W stolicy też posucha. Dochodzi do
    tego, ze po wykonanym projekcie zwalnia się ludzi, bo utrzymanie drogo
    kosztuje - juz nie wspominając o coraz częsciej proponowanych stawkach 1200
    brutto - PARANOJA!!!!

  • 3. Data: 2003-06-10 09:51:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SM" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego, ze po wykonanym projekcie zwalnia się ludzi, bo utrzymanie drogo
    > kosztuje - juz nie wspominając o coraz częsciej proponowanych stawkach

    Mam ciotke ktora pracuje w takowej - DNO!
    Scieli ja na 1/2 etatu ale i tak pracuje na caly a potem odbiera godziny bo
    dodatkowo nikt jej nie zaplaci. Po prostu cienizna na tym rynku, z tego co
    wiem od niej. Kontrakty robione sa juz nawet w firmach po dumpingowych
    cenach.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-06-10 10:07:37
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Kartek,

    W Twoim liście datowanym 10 czerwca 2003 (10:08:30) można przeczytać:

> [...]
    K> na przetargach i terminach (np. vmap).
    K> Mozna miec jakas nadzieje czy sie przebranzowac?

    Witam, akurat pracuje w branzy chociaz koncze studia na zupelnie innym
    kierunku. Sytuacja wyglada tak, ze bylo zle a jest jeszcze gorzej.
    Bardzo malo sensownych inwestycji, zarowno od firm jak i gmin. A z
    budowlanek i drobnych inwentaryzacji wyzyc sie nie da. Co do
    przetargow - az sie plakac chce. Niedawno byl u nas robiony przetarg
    publiczny (bo niby powyzej 3000 euro) na wykonanie wektoryzacji ilus
    tam tysiecy h w GI. Zwyciezyla oferta raczej dumpingowa - gosc za
    calosc dal cene dziesieciokrotnie nizsza, niz najwyzsza cena 1 czesc
    (czesci bylo 5 albo 6)!!! Przecietna cena byla 2,5-3 razy wyzsza. I
    tak bez przerwy, aby cos wyrwac trzeba dawac ceny tak smieszne ze sie
    wszystkiego odechciewa :((
    I tym optymistycznym akcentem koncze.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "The show must go on"

  • 5. Data: 2003-06-10 16:27:20
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    jest dla młodych bardzo źle