PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymowienie - 2 pytania

  • 1. Data: 2003-06-10 05:55:41
    Temat: wymowienie - 2 pytania
    Od: "Chris" <b...@k...pl>

    Umowa na czas okreslony (dluzszy niz 6 miesiecy), z adnotacja ze moze ja
    rozwiazac kazda ze stron z 2-tyg okresem wypowiedzenia. I teraz pytanie -
    wypowiedzenie skladam dnia X. Czy okres wypowiedzenia liczy sie od dnia X+1
    ?? Czy tez od poczatku kolejnego miesiaca kalendarzowego ?? Innymi slowy -
    ile bede musial jeszcze przepracowac u obecnego pracodawcy po przedlozeniu
    wypowiedzenia ?

    Szukam tez wzoru wymówienia, ale nie dla pracodawcy tylko takiego, które
    pracownik może przedstawić pracodawcy. Bo w sieci sa ale tylko w druga
    strone.
    I ewentualnie prosby o rozwiazanie umowy za porozumieniem stron - to niby
    znalazlem ale serwis platny ... :(

    --
    Pozdrawiam,
    BorQ.

  • 2. Data: 2003-06-10 06:08:19
    Temat: Re: wymowienie - 2 pytania
    Od: " Happy" <h...@N...gazeta.pl>

    Chris <b...@k...pl> napisał(a):
    > Szukam tez wzoru wymówienia, ale nie dla pracodawcy tylko takiego, które
    > pracownik może przedstawić pracodawcy.

    Sprobuj tutaj: http://www2.gazeta.pl/praca/0,22633.html
    Powinno Ci pomoc...

    Pozdrawiam,
    Happy

  • 3. Data: 2003-06-10 06:13:08
    Od: "Chris" <b...@k...pl>

    > Sprobuj tutaj: http://www2.gazeta.pl/praca/0,22633.html
    > Powinno Ci pomoc...

    to jest wlasnie wzor ... ale w ta druga strone

    --
    Pozdrawiam,
    BorQ.

  • 4. Data: 2003-06-10 09:31:49
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > ile bede musial jeszcze przepracowac u obecnego pracodawcy po przedlozeniu

    Do soboty za dwa tygodnie

> [...]
    > strone.
    > I ewentualnie prosby o rozwiazanie umowy za porozumieniem stron - to niby

    najprostsze i zupełnie wystarczające:
    1) z dniem ..... rozwiązuję umowę o pracę zawartą w dniu ..... z zachowaniem
    dwutygodniowego okresu wypowiedzenia, który upłynie w dniu .... . Data, podpis,
    złożenie w kancelarii, sekretariacie, przełożonemu itp.
    2) zwracam się o rozwiązanie, z dniem ....., umowy o pracę zawartej w
    dniu ..... na mocy porozumienia stron. reszta jak wyżej.

    zero filozofii

    Paweł