PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Anglii - Concordia

  • 1. Data: 2002-10-21 01:07:34
    Temat: praca w Anglii - Concordia
    Od: "Leshek" <l...@w...pl>

    Witam,

    Czy może ktoś się orientuję (adresuję to pytanie przede wszystkim do
    studentów - bo tylko takie osoby mogą tam wyjechć - którzy pracowali w
    wakacje na farmach w Anglii pod patronatem Concordii) jakie warunki są tam
    oferowane, jak ma się rzecz z zarobkami i ile można przywieźć (po odliczeniu
    kosztów) do Polski.

    Leszek

  • 2. Data: 2002-11-07 12:42:08
    Temat: Re: praca w Anglii - Concordia
    Od: "DANIELO" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Leshek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wakacje na farmach w Anglii pod patronatem Concordii) jakie warunki są tam
    > oferowane, jak ma się rzecz z zarobkami i ile można przywieźć (po

    cześć byłem z tego programu na farmie 1,5 miesiąca przy zbieraniu jabłek i
    gruszek.
    Praca nie była ciężka, warunki mieszkaniowe średnie ale idzie wytrzymać i
    można sie przyzwyczaić, z wyplatami nie bylo zadnych problemów,
    krętactwa.przez ten okres na czysto zarobiłem 4 tyś PLN koszt wyjazdu
    wyniósł mnie 3 tyś w Concordii strasznie zdzieraja(1450)

  • 3. Data: 2002-11-16 11:27:25
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > krętactwa.przez ten okres na czysto zarobiłem 4 tyś PLN koszt wyjazdu
    > wyniósł mnie 3 tyś w Concordii strasznie zdzieraja(1450)

    DWA LATA TEMU PRACOWAŁEM NA FARMIE PRZEZ CONCORDIĘ.
    5 MIESIĘCY. ZBIÓR TRUSKAWEK I MALIN, KTÓRE TO OWOCE UCHODZA ZA NAJBARDZIEJ
    NIEWDZIĘCZNE. MIMO TO ODKŁADAŁEM SOBIE 3-4 TYSIE/MIESIAC. DUŻO ZALEŻY OD
    FARTA, NA JAKA FARMĘ TRAFISZ. NAJLEPIEJ W HRABSTWIE KENT (NIE JEDŹ NA PÓLNOC
    ANGLI). OGÓLNIE BARDZO POLECAM (JEŚLI NIE BOISZ SIĘ CIĘŻKIEJ PRACY). WYJAZDY
    KSZTAŁCĄ. ANGLIA TO BOMBA KRAJ. PS. JEDYNY POŚREDNIK NA POLSKĘ OD UBIEGŁEGO
    ROKU TO COLUMBUS.

    PS.JAK NIE POJEDZIESZ, ALBO JAK JUZ WRÓCISZ TO ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY W
    POLSCE. JEST NIEZWYKLE PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCY SIĘ INTERES.
    POZDRAWIAM. GRZEGORZ.