PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV

  • 1. Data: 2002-10-20 19:56:36
    Temat: CV
    Od: "Gazer" <k...@g...pl>

    Może to idityczne pytanie
    ale co grupowicze sądą czy mam jakąkolwiek szansę na prace z tak słabym CV

    ------------------------
    Curriculum Vitae

    dane osobowe:
    data urodzenia:  24 grudnia 1980
    obywatelstwo:  polskie

    wykształcenie:
    szkoła:  policealna
    nazwa szkoły:  Szkoła Policealna w Centrum Kształcenia Ustawicznego
    w Zielonej Górze
    rok rozpoczęcia:   1999
    rok ukończenia: 2001
    kierunek:  informatyka w biznesie
    tryb nauki: dzienny
    uzyskany tytuł:  technik ekonomista

    szkoła:  średnia
    nazwa szkoły:  VII Liceum Ogólnokształcące w Zielonej Górze
    rok rozpoczęcia:   1996
    rok ukończenia: 1999
    kierunek:  ogólny
    tryb nauki: dzienny

    znajomość języków obcych:
    angielski: podstawowy
    rosyjski: podstawowy

    doświadczenie zawodowe:
    okres: od 15 listopada 2001 r. do 25 września 2002 r.
    miejsce: JW 5700 Międzyrzecz
    stanowisko: nieetatowy kancelista operacyjny sztabu bszkol
    zdobyte doświadczenie: bardzo dobra znajomość CorelDRAW, Office,
    korespondencji seryjnej

    okres: od 01.03 marca 2001 r. do 30 marca 2001 r.
    miejsce: Bank Spółdzielczy w Kargowej ul. Dolna 5
    stanowisko: / praktyka zawodowa/
    zdobyte doświadczenie: prowadzenie działalności bieżącej

    okres: od 01 listopada 2000 r. do 30 listopada 2000 r.
    miejsce: Firma Symulacyjna "Bartex" ul. Długa 13 Zielona Góra
    stanowisko: / praktyka zawodowa/
    zdobyte doświadczenie: znajomość elementarnych zasad
    prowadzenia księgowości
    kursy i szkolenia:

    dodatkowe informacje, hobby, zainteresowania:
    uregulowany stosunek do służby wojskowej.
    obsługa komputera:  CorelDRAW, Office, Sieci komputerowe.
    hobby, zainteresowania:  Wędkarstwo, Film

  • 2. Data: 2002-10-20 20:49:01
    Temat: Re: CV
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Gazer <k...@g...pl> wrote:
    > Może to idityczne pytanie
    > ale co grupowicze sądą czy mam jakąkolwiek szansę na prace z tak słabym CV

    Masz. Znam kilka osób które dostały pracę w obsłudze klienta w banku
    mając mniej do wpisania w CV.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-10-21 15:10:02
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    jakos pracownik urzedu pracy powiem ci ze masz i tak niezle kwaliwikacje.
    poszukuje sie duzo osob ze znajomoscia kompa. w moim urzedzie zadna z
    pracujacych osob po za informatykiem jednym kolesiem i mna nie potrafi
    zrobic nic na kompie po za obsluga systemi jaki mamy na potrzeby urzedu i co
    niektorzy znaja jesze podstawy obslugi worda. ja sam osobiscie szkole ludzi
    w necie zeby mogli sobie znalesc potrzebne do pracy materialy.

    -------------
    Im mniej wiesz tym ważniejsze
    wydaje Ci sie to co wiesz!!!
    Pozdrowienia!!!
    NASH

  • 4. Data: 2002-10-22 02:41:51
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    wpisz na poczatku doswiadczenie zawodowe bo jest lepsze od wyksztalcenia.
    Faceci i tak czytaja tylko do polowy strony
    Silvio