PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - problem › Re: praca - problem
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - problem
    Date: Wed, 3 May 2006 12:09:31 +0000 (UTC)

    valdman <v...@s...pl> napisał(a):

    > Witam
    >

    > potrzebuje informacji co zrobic.
    >

    > Szwagier znalazl prace na kotlach. Pojechal do innego miasta /zielonej gory/ na
    >
    > tydzien czasu.
    > Nie podpisal umowy /wiem glupio bardzo bardzo zrobil/
    > po powrocie ten co go zatrudnil mial po paru dniach zaplacic.
    > W umowionym dniu powiedzial ze nie zaplaci bo stracil te pieniadze i tyle.
    > Czy cos można zrobic by odzyskac pieniadze, jakim instytucjom można to zglosic?
    > Jest jakas sznsa na odzyskanie pieniedzy?
    > Razem ze szwagrem jest jeszcze pare osob przekreconych.

> [...]

    Najlepiej oszusta zgłosić na policję, bardzo ważne jest jednak ustalenie
    dokładnych personaliów: imię, nazwisko i adres, bo jak facet zniknie, to po
    ptakach. Oszustwo to przestępstwo kryminalne, ścigane z urzędu. Musicie jednak
    dostarczyć jak najwięcej dowodów: jakieś bilety, rachunki, świadkowie itp itd.
    Może się okaże, że lepiej wziąć adwokata.