PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w SPIN S.A.

  • 1. Data: 2006-05-02 14:05:35
    Temat: Praca w SPIN S.A.
    Od: "Michał Czaplicki" <m...@e...plNIe_SmieCic_Tut>

    Witam.

    Dostalem oferte pracy na stanowisku Analityka w firmie Spin S.A.

    Czy warto podjac prace w tej firmie ??

    Dzieki z gory !

    Pozdrawiam,
    Czapla

  • 2. Data: 2006-05-02 14:36:21
    Temat: Re: Praca w SPIN S.A.
    Od: "D" <w...@e...mn>

    czy ja wiem? jak by sie dalo...
    chyba nie...

  • 3. Data: 2006-05-02 14:51:13
    Od: studentos <s...@T...pl>

    02-05-2006, na pl.praca.dyskusje, Michał Czaplicki napisał(a):

    > Spin S.A.

    Możesz dać dokładniejsze namiary... Coś mi mówi ta nazwa, ale chcę się
    upewnić, bo Analityk to tym moim chyba nie jest potrzebny ;/
    studentos

  • 4. Data: 2006-05-02 21:09:12
    Od: "MG" <m...@p...onet.pl>

    > Dostalem oferte pracy na stanowisku Analityka w firmie Spin S.A.
    > Czy warto podjac prace w tej firmie ??

    To zalezy. Jesli masz slaba prace i chcesz zmienic, to moze byc. Pod
    warunkiem, ze wynegocjujesz na wejsciu pensje, ktora zadowoli Cie na kilka
    lat, bo o podwyzce mozesz zapomniec.
    Niezla atmosfera wsrod wspolpracownikow, ale system "motywacyjny" moze
    najodporniejszego czlowieka doprowadzic do szewskiej pasji.
    Od pewnego czasu najlepsi ludzie uciekaja stamtad drzwiami i oknami, wiec
    jak sie postarasz to bedziesz mogl zablysnac.

    pozdrawiam
    morpheus

  • 5. Data: 2006-05-04 22:05:03
    Od: "Michał Czaplicki" <m...@e...plNIe_SmieCic_Tut>

    Az tak zle.. :(.. troche sie zmartfilem jesli mam byc szczery...
    Moze cos wiecej Morpheus .. ?

    Dzieki
    Czapla

  • 6. Data: 2006-05-05 12:41:32
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > Od pewnego czasu najlepsi ludzie uciekaja stamtad drzwiami i oknami, wiec
    > jak sie postarasz to bedziesz mogl zablysnac.

    Widzę, że dość dobrze się orientujesz w wewnętrznych sprawach Spin`u :)
    Pracujesz tam może?

    pozdr.

    3lancer

  • 7. Data: 2006-05-05 15:17:36
    Od: "MG" <m...@p...onet.pl>

    > Az tak zle.. :(.. troche sie zmartfilem jesli mam byc szczery...
    > Moze cos wiecej Morpheus .. ?

    Przede wszystkim - odpowiadaj POD postem, tak sie latwiej czyta...

    Co do samego watku - sens mojej wypowiedzi byl taki, ze jezeli na wejsciu
    wynegocjujesz sobie dobre warunki, to jest szansa, ze bedziesz zadowolony z
    pracy. Tak jak pisalem w poprzednim poscie - jest dobra atmosfera pracy,
    ludzie sa mili i pomocni. Place sa zawsze o czasie, wszystkie swiadczenia
    wyplacane sa terminowo. Problemem jest "system motywacyjny", ktory w
    praktyce sluzy do demotywacji pracownikow.
    Reasumujac - praca nie jest zla i warto sie nad nia zastanowic, przy
    zalozeniu, ze satysfakcjonuje Cie wysokosc wynagrodzenia.

    pozdrawiam,
    morpheus