PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na umowę zlecenie › praca na umowę zlecenie
    From: "Elite" <g...@C...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca na umowę zlecenie
    Date: Sun, 5 Dec 2004 15:01:32 +0100

    Mam jedno małe pytanko, troszkę banalne ale jestem raczej laikiem w tych
    sprawach bo to będzie moja pierwsza praca, nie licząc doświadczeń
    wakacyjnych.
    Otóż dostałam propozycję pracy na umowę zlecenie, umowa ma byc podpisana na
    okres jednego roku. Wynagrodzenie płacone za godzinę pracy, w zależności od
    tego ile godzin pracuje. Jestem jeszcze studentką i nie będę miała
    opłacanego Zus-u.
    W związku z tym chciałabym sie dowiedziec jak to jest gdy:
    1. chce zmienić pracę - wyczytałam, że mogę wypowiedzieć każdego dnia i od
    następnego już nie pracuję. Czy to prawda, czy pracodawca ma takie same
    prawa?
    2. chce wziąć urlop - czy jest jakas regulacja na to, ze nalezy mi sie
    jakies wynagrodzenie czy skoro nie pracuje to nic nie mam, skoro
    wynagrodzenie jest na godziny.
    3. choruje - właściwie pytanie podobne do pytania o zwolnienie ale może
    rozwiązania są jakies inne, czy dostaję wynagrodzenie jesli przynoszę
    zwolnienie od lekarza czy znowu - nie pracuje - nie płacą.
    4. czy podwyżka jest możliwa przed uplywem czasu na jai zostala podpisana
    umowa jeżłi w umowie jest określona juz stawka godzinowa?

    To chyba wszystkie moje pytania, przepraszam ze tak sie rozpisałam. Liczę na
    odpowiedzi, wiem że wśród grupowiczów jest wielu pracodawców i ekspertów.
    Z góry dziękuję - Gosia