PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na platformach

  • 1. Data: 2003-12-04 13:47:42
    Temat: praca na platformach
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    witam,

    Rozwazam podjecie tego typu pracy i mam w zwiazku zwracam sie do grupowiczow
    z prosba o wszelkie informacje na ten temat. Moze ktos cos wie...
    Interesuja mnie warunki, sznase rozwoju, wys zarobkow (czy faktycznie sa tak
    wysokie) i wszelkie inne zagadnienia w tej kwestii
    Bede zobowiazany
    pozdrawiam
    n.

  • 2. Data: 2003-12-04 13:51:05
    Temat: Re: praca na platformach
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    > Rozwazam podjecie tego typu pracy i mam w zwiazku zwracam sie do
    grupowiczow

    prawie wszystko jest w archiwum, przepraszam za spam
    jesli jednak ma ktos jakies rewelacje (potwierdzone) ktorymi chce sie
    podzielic chetnie sie z nimi zapoznam

    n.

  • 3. Data: 2003-12-04 13:54:35
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "neuro" <s...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > prawie wszystko jest w archiwum, przepraszam za spam
    > jesli jednak ma ktos jakies rewelacje (potwierdzone) ktorymi chce sie

    pisal tu kiedys taki gosc, ze to wielka lipa...poszukaj w archiwum

  • 4. Data: 2003-12-04 14:44:52
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    > podzielic chetnie sie z nimi zapoznam

    zapoznalem sie z tym co znalazlem i widze ze faktycznie nie jest wesolo w
    tym temacie
    zadam inne pytanie w takim razie
    czy zna ktos agencje (inne niz niz inter- i baltic marine) ktore zajmowalyby
    sie takim wlasnie posrednictwem?
    google nic sensownego nie znajduje w tej kwestii

    n.

  • 5. Data: 2003-12-04 17:18:04
    Od: "kajcol" <k...@p...onet.pl>

    Zobacz http://www.caledonianoffshore.com/