PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na 2 etatach- czy można?

  • 31. Data: 2007-08-20 13:43:36
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:faa4b5$cen$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >O czasie 2007-08-17 11:23, taki ktos jak Gienek napisac raczyl:

    > Cytując z "Misia" - "To JA się pytam!"
    > Nigdzie nie twierdziłem, że każdy etat to 40h/tydzień.
    > Pytam Cię o to, po co piszesz o realności ośmiu pełnych etatów,
    > a Ty tymczasem uciekasz od odpowiedzi...

    Ależ ja nie uciekałem od odpowiedzi. Jedyne pytanie które zadałeś to takie czy
    znam kogoś kto pracuje na ośmiu etatach i odpowiedziałem że nie znam.

  • 32. Data: 2007-08-20 16:52:05
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-20 15:43, taki ktos jak Gienek napisac raczyl:
    > Ależ ja nie uciekałem od odpowiedzi. Jedyne pytanie które zadałeś to
    > takie czy znam kogoś kto pracuje na ośmiu etatach i odpowiedziałem że
    > nie znam.

    Nieprawda. Zadałem też pytanie, jak poniżej:

    > Skoro więc nie znasz nikogo, kto pracuje na 8 pełnych etatach, to
    > po co właściwie był ten komentarz:
    > "A tam. To zależy co jeszcze robisz na tych etatach." ?

    vide - Message-ID: <fa3doe$kl8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>

    Ciekaw byłem, czy masz jaja i potrafisz po prostu przyznać się krótko,
    że palnąłeś głupotę (żaden problem, każdemu się czasem zdarza), czy
    będziesz szedł w zaparte. Jak widzę, wybrałeś drugą z opcji.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 33. Data: 2007-08-20 20:06:46
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Ciekaw byłem, czy masz jaja i potrafisz po prostu przyznać się krótko,
    > że palnąłeś głupotę (żaden problem, każdemu się czasem zdarza), czy
    > będziesz szedł w zaparte. Jak widzę, wybrałeś drugą z opcji.

    Przepraszam. Masz rację. Teraz dopiero zauważyłem że to pytanie. Wcześniej
    odebrałem je inaczej.

    Pozwolę odpowiedzieć sobie teraz.

    Po to był mój komentarz ponieważ etat etatowi nierówny. Na etacie można
    pracować po 8h przez 5 dni w tygodniu i wtedy faktycznie nie ma możliwości
    pracy na kilka etatów lub ktoś jest super wytrzymały i potrafi pracować
    przez 24h na dobę ;)
    Istnieją też etaty które wymagają pracy przez kilka godzin w tygodniu i
    wtedy jak najbardziej jest możliwa praca na 8 etatów.

  • 34. Data: 2007-08-21 06:41:41
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-20 22:06, taki ktos jak Gienek napisac raczyl:
    > Istnieją też etaty które wymagają pracy przez kilka godzin w tygodniu i
    > wtedy jak najbardziej jest możliwa praca na 8 etatów.

    2 posty wyżej uszczegóławiałem:

    "Któryś z Twoich znajomych pracował na 8 *pełnych* etatach
    i możesz o tym opowiedzieć - czy też tak sobie tylko gdybasz
    bez żadnych podstaw? "

    Ale, dobra - mniejsza o to. EOT.

    Waldek