PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dyplomowa

  • 1. Data: 2003-03-10 15:52:03
    Temat: praca dyplomowa
    Od: "eel" <e...@b...pl>

    Mam pytanie. Ile kosztuje napisanie pracy inzynierskiej? Ewentualnie samego
    programu.

  • 2. Data: 2003-03-10 16:32:37
    Temat: Re: praca dyplomowa
    Od: "Paweł Schmidt" <a...@n...neurosoft.net>

    Użytkownik "eel" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie. Ile kosztuje napisanie pracy inzynierskiej? Ewentualnie
    samego
    > programu.

    Od miesiąca do roku pracy - w zależności od skomplikowania pracy,
    umiejętności i ambicji.

    P.

  • 3. Data: 2003-03-10 17:25:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    eel wrote:
    > Mam pytanie. Ile kosztuje napisanie pracy inzynierskiej?
    > Ewentualnie samego programu.

    Tylko potem nie narzekaj, ze pracy nie mozesz znalezc...

  • 4. Data: 2003-03-10 22:58:00
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Tylko potem nie narzekaj, ze pracy nie mozesz znalezc...

    Coś mi się wydaje, że ci, co potrafią załatwić sobie tytuł magistra, to
    ze znalezieniem źródła dochodu też nie mają problemu.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-03-11 00:36:13
    Od: "eel" <e...@b...pl>

    To nie dla mnie. Tylko ja mam mozliwosc pisac i nie wiem ile za takie cos
    mozna skasowac.

  • 6. Data: 2003-03-11 08:07:49
    Od: "Jarek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "eel" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie. Ile kosztuje napisanie pracy inzynierskiej? Ewentualnie
    samego
    > programu.

    Pewnie zależy gdzie. W Warminsko - Mazurskim na uczelni prywatnej (czyt. nie
    publicznej) praca od 500 do 3500 w zależności od stopnia komplikacji.
    Program w zależności jw. od 300 - 1500.

    Pozdrawiam. Jarek

    Uwaga: Informacje podane powyżej pochodzą z plotek zasłyszanych.

  • 7. Data: 2003-03-11 17:35:22
    Od: "HuRa" <r...@w...pl>

    | Tylko potem nie narzekaj, ze pracy nie mozesz znalezc...

    Jakos sadze, ze osoba, ktora sie pyta sama juz dawno
    ma prace.
    Poza tym takie texty jaki Ty napisales, pisza zazwyczaj osoby,
    ktore same pisaly wlasny dyplom i potem nie umialy znalesc sobie
    pracy.
    Rafal

  • 8. Data: 2003-03-12 08:39:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    HuRa wrote:
> [...]
    > Poza tym takie texty jaki Ty napisales, pisza zazwyczaj osoby,
    > ktore same pisaly wlasny dyplom i potem nie umialy znalesc sobie

    No trafiaj, trafiaj dalej, LOL.
    P.S. Jakos sie sklada, ze znam kilku orlow, ktorym wlasnie pisali
    magisterki, teraz nawet nie wiedza o czm, ale oczywiscie narzekaja, ze
    maja wyzsze wyksztalcenie, a pracy nie...
    Z tresci nigdzie nie wynika, ze ten ktos ma juz prace... Nawet jesli -
    watpliwej jakosci bedzie to fachowiec - dobrze, ze nie lekarz, ale jak
    go w jakims Prokomie zartudnia??? ROTFL

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci