PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomysl numer 2.

  • 1. Data: 2003-03-10 13:20:12
    Temat: Pomysl numer 2.
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Wypuścić jakiegoś zmutowanego wirusa grypy, umrze 6 000 000 ludzi i problem
    bezrobocia zniknie. Albo co bardziej prawdopodobne, zwariować i postarać się
    o rentę. (do tego pewnie już mi nie wiele brakuje). Zawsze jakiś pieniądz.

    motto

  • 2. Data: 2003-03-13 22:59:01
    Temat: Re: Pomysl numer 2.
    Od: kingram <k...@g...net>

    motto wrote:

> [...]
    > o rentę. (do tego pewnie już mi nie wiele brakuje). Zawsze jakiś pieniądz.

    Siedzisz w Polsce?
    Nadal?
    Nawet Nina bardzo czesto wspomina o mozliwym, rowniez dla ciebie
    rozwiazniu - ona wyjechala...
    Co prawda ja tez - ale nie az tak daleko - myslales juz o tym?

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 3. Data: 2003-03-14 10:52:12
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kingram" <k...@g...net> napisał w wiadomości
    > Siedzisz w Polsce?
    > Nadal?
    No siedzę :( Mówiąc bardzo ogólnie na razie nie mam możliwości wyjechania
    gdziekolwiek.

    motto

    ps. gdzie można kupić wąglika?? :)

  • 4. Data: 2003-03-15 14:50:25
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > ps. gdzie można kupić wąglika?? :)
    święta wojna?

  • 5. Data: 2003-03-15 22:33:36
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > święta wojna?
    ee tam od razu swieta. bezrobocie trzeba zmneijszyc.

  • 6. Data: 2003-03-16 14:17:32
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > ee tam od razu swieta. bezrobocie trzeba zmneijszyc.
    a ty tego wąglika to na bezrobotnych szykujesz,czy na tych co to szczęśliwie
    pracę posiadają,a może losowo "na kogo wypadnie na tego bęc"?ciekawi mnie
    to,bo chciałabym wiedzieć,czy mam sie czuć zagrożona.bo jakbym przypadkiem
    wiedziała gdzie rzeczonego wąglika nabyć
    i przypadkiem powiedziała,to byłoby mi głupio przyczynić się do własnej
    śmierci........