PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezbyt optymistyczna wypowiedz

  • 1. Data: 2003-03-10 12:04:11
    Temat: Niezbyt optymistyczna wypowiedz
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Wiem, co zrobię, napisze podanie o przydzielenie mi miejsca pod karton
    mieszkalny (po 28" telewizorze) koło sejmu. Potem złoże wniosek o
    dofinansowanie ocieplenia tego kartonu. A dalej to już nic, jak pogodzić się
    z losem psa żebrającego o kawałem chleba. Miejsce wybrane celowo na
    zamożność stałych bywalców i chęć do robienia na pokaz nisko budżetowych
    akcji mających na celu pokazanie jacy to oni są wspaniali dal ludzi.
    Sorka za sarkazm, ale już nie mogę.

    motto

    K...@N...Sejmu.Pl :P

  • 2. Data: 2003-03-10 12:12:43
    Temat: Re: Niezbyt optymistyczna wypowiedz
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    No nie właśnie uśweiadomiłem sobię, że cyniczny się robię, a włąściwie to
    życie mnie tak "modyfikuje".

    motto

    ps. nie wqrwiać mnie dzisiaj bo zabije.

  • 3. Data: 2003-03-10 12:14:23
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "motto" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zamożność stałych bywalców i chęć do robienia na pokaz nisko budżetowych
    > akcji mających na celu pokazanie jacy to oni są wspaniali dal ludzi.

    Niezapomnij złożyć wniosku o zameldowanie. Ostatnio ktoś się we Wrocławiu na
    Dworcu Głównym meldował. Podobno ma duże szanse.

  • 4. Data: 2003-03-10 12:31:05
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niezapomnij złożyć wniosku o zameldowanie.
    > Ostatnio ktoś się we Wrocławiu na Dworcu Głównym meldował.
    > Podobno ma duże szanse.
    Aaaaaa dzięki.

  • 5. Data: 2003-03-10 22:38:01
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Wiem, co zrobię, napisze podanie o przydzielenie mi miejsca pod karton
    > mieszkalny (po 28" telewizorze) koło sejmu. Potem złoże wniosek o

    Proponuję zmienić wersję na jakiś inny karton, bo za taki to Ci jeszcze
    abonament przywalą :-)

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-03-10 22:53:36
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Proponuję zmienić wersję na jakiś inny karton, bo za taki to Ci jeszcze
    > abonament przywalą :-)

    E, coś ostatnio się zanosi, że jak się dobrze zakręcimy, to abonament
    szlag trafi. W telewizoru dziś mówili, że te co tego abonamenta wydają,
    to mają być powieszone na rynku, czy do jakiejś dymisji, sam już nie
    wiem, jakoś tak mówili.

    W końcu ludzie się zjeżą i wszyscy na raz nie zapłacą - i będzie gites.

    Dogbert

  • 7. Data: 2003-03-11 21:55:38
    Od: kingram <k...@N...net>

    motto wrote:

> [...]
    > zamożność stałych bywalców i chęć do robienia na pokaz nisko budżetowych
    > akcji mających na celu pokazanie jacy to oni są wspaniali dal ludzi.

    Motto!
    Uszy do gory...
    I tak chyba fajniscie ze bedziesz mial karton po 28" a nie np. po 21"...
    Poza tym sie to nie tyle "abonament" o ile "domiar" nazywa (wspominasz
    chyba o opakowaniu a nie o bylej zawartosci?)...
    Dzierzawny podatek ci dowala za zajmowanie kilku cm2 wiecej pudlem 28" -
    wiec wykaz pudlo 21" w zeznaniu - a mieszkaj pod tym wiekszym - i tak
    nikt nie sprawdzi...
    beda zadali dowodu - to naklonisz po angielsku jakiegos japoncyka z
    wycieczki co by ci fotke na polaroidzie zrobil - jak polowa ciebie
    wystaje spod pudla po 21" - i git...

    PS Cieple skarpetki na zime w drodze...
    "Jezu jak sie ciesze, z tych krociotkich wskrzeszen, kiedy pelna
    kieszen, znowu mam!..."

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 8. Data: 2003-03-12 10:51:43
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    > Wiem, co zrobię, napisze podanie o przydzielenie mi miejsca pod karton
    > mieszkalny (po 28" telewizorze) koło sejmu.

    A skad pan mial na 28 calowy telewizor? karton jest, a telewizor pewnie
    sprzedany, a wykazany dochod ze sprzedazy?
    Żebranie w Polsce jest zakazane kodeksem karnym.
    Moze to tez podpadac pod samowole budowlana.
    No i podatek od nieruchomości, zezwolenie na zejecie pasa ruchu itd itp.
    A jakby szedl Kolodko, to go walnij w ryj
    pozdr

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 9. Data: 2003-03-12 19:54:49
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamożność stałych bywalców i chęć do robienia na pokaz nisko budżetowych
    > akcji mających na celu pokazanie jacy to oni są wspaniali dal ludzi.

    taak.... lekko nie jest...
    a ja mam inna propozycje....
    wg konstytucji (obecnej) kazdy ma prawo do pracy...
    wiec moze by tak do sadu podac rzad ?

    pozdr. i zycze chleba i pracy..

    Czarek

  • 10. Data: 2003-03-12 21:25:23
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Czarek" <t...@s...tenbit.pl> wrote in message

    > taak.... lekko nie jest...
    > a ja mam inna propozycje....
    > wg konstytucji (obecnej) kazdy ma prawo do pracy...
    > wiec moze by tak do sadu podac rzad ?

    Nie będziesz pierwszy