PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dodatkowa ???

  • 1. Data: 2003-10-01 11:24:23
    Temat: praca dodatkowa ???
    Od: "Siemion" <k...@W...pl>

    witam grupowiczów,

    czy możecie polecić jakieś biura pośrednictwa specjalizujące się w ofertach
    pracy dodatkowej?

    btw: najlepiej Wrocław...

  • 2. Data: 2003-10-03 22:36:15
    Temat: Re: praca dodatkowa ???
    Od: "Totylkoja" <m...@W...pl>

    > witam grupowiczów,
    >
    > czy możecie polecić jakieś biura pośrednictwa specjalizujące się w ofertach
> [...]

    RE: Polecam.
    Mogę Ci zaproponować pracę, z której będziesz miał wiele korzyści. Musisz
    tylko spełnić jeden warunek: mieć komputer i chęć nawiązywania i
    podtrzymywania kontaktów e-mail`owych. Jako pośrednik zarobisz... nawet 100zł
    dziennie. Tylko trochę cierpliwośći i wytrwałości, a szczęście samo przyjdzie.
    Najbardziej wytrwali biją rekordy dzienne. Ty też możesz (siedząc w domu przy
    komputerze!). Jeśli chcesz więcej informacji napisz. m...@o...pl