PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w angli

  • 1. Data: 2004-11-14 17:57:59
    Temat: praca w angli
    Od: "Nemi" <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie, pisze w imienu mojego kolegi. Siedzi obecnie w Anglii i
    pracuje w jednej z fabryk, jest na kontrakcie 3 miesiecznym, ale nie o to
    chce pytac. Mysli o tym zeby zostac tam dluzej i poszukac pracy na wlasna
    reke. Chcialby tam pracowac jako kierowca tira. Tutaj mam pytanie czy ktos
    ma jakies informacje czy przyjmuja ludzi tylko z doswiadczeniem czy siwezo
    upieczonych kierowcow tez?? moze ktos ma jakies info za ktore z gory
    dziekuje

    pozdtawiam nemi

  • 2. Data: 2004-11-14 19:14:08
    Temat: Re: praca w angli
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    niedawno na pl.praca.oferowana byał oferta pracy jako kierowca ciezarówki w
    UK, przyjmuja z doświadczeniem

    Łukasz W.

  • 3. Data: 2004-11-14 20:32:50
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Nemi wrote:

> [...]
    > ma jakies informacje czy przyjmuja ludzi tylko z doswiadczeniem czy siwezo
    > upieczonych kierowcow tez?? moze ktos ma jakies info za ktore z gory

    Ani w Anglii, ani w żadnym innym normalnym kraju nikt nie powierzy
    kierowcy bez kilkuletniego doświadczenia 24 ton ładunku.

    Za to dla doświadczonych kierowców TIRów (m.in. z ADR-ami) praca w
    Anglii jest, wystarczy prasę przejrzeć.
    --
    ra.y

  • 4. Data: 2004-11-15 13:40:13
    Od: "proletaryat" <p...@o...pl>

    Ra.Y napisał(a):

    > Ani w Anglii, ani w żadnym innym normalnym kraju nikt nie powierzy
    > kierowcy bez kilkuletniego doświadczenia 24 ton ładunku.

    to jak zdobyć wówczas doświadczenie ?
    jak dla mnie to błedne kolo...

    --
    'Dobry spamer to martwy spamer'
    Wstąp do krainy cieni...

  • 5. Data: 2004-11-15 13:48:20
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 15 Nov 2004 14:40:13 +0100, proletaryat <p...@o...pl>
    napisał:

    > to jak zdobyć wówczas doświadczenie ?
    > jak dla mnie to błedne kolo...

    W wojsku?
    U nas przewaznie tak zdobywal kiedys doswiadczenie mlody kierowca.
    Na dlugich trasach kierowcy jezdza ze zmiennikami - moze pracujac jako
    zmiennik, ktory rzedziej moze poprowadzic na latwiejszych odcinkach ktos
    nabywa odswiadczenie na normalnej "sciezce kariery" ?